kotiäidit hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
minulla on 3 lasta, olemme lähes aina vain kotona. lapset leikkii omassa pihassa, eikä meillä oikein tapahdu mitään. Onko se muillakin näin? välillä itsellä on tylsää. onkohan lapsillakin. vain onko tämä vain sitä parasta arkea, kun äiti on läsnä lasten elämässä.

Meidän kohta 2v.hyppii seinille jos ollaan vaan kotona, vaikka pihassa onkin keinu ja hiekkalaatikko...Eli käydään paljon kaupoilla, puistoissa, kylässä päivisin. Mutta voisin kuvitella että 3 lasta viihtyy hyvin kotona/kotipihalla kun on seuraa toisistaan!? Ja äiti saa seuraa kaksplussalta =) =)

No me käydään leikkikentällä kesällä, on tytöt siellä leikittämässä ja itse juttelen kentän laidalla muiden äitien kanssa. Uiminen on kova sana ja tivolit yms. mitkä nyt kesään kuuluu. Syksyllä sitten alkaa MLL kahvila, avoinkerho, päiväkerho, liikuntakerho...

Me käydään perhekahvilassa ja puistoissa. Ja näin kesällä käydään rannalla uimassa jos ilma on lämmin ekä ole sinilevää. Myös IdeaParkissa käymme kerran viikossa ostoksilla. Tykätään liikkua paljon.

Yhteistyössä