Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Eihän töissäkäynti vaikuta kht:n,vaan se jos lapsi on kunnallisessa hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotihoidontuen perusosaan työssäkäynti ei vaikuta, mutta lisäosiin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:häh. mulla ainakin katkaistiin koko kotihoidontuki ja hoitolisä kun menin öihin ja lapset hoitoon..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:häh. mulla ainakin katkaistiin koko kotihoidontuki ja hoitolisä kun menin öihin ja lapset hoitoon..
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:siis mä oon noista tuista ihan pihalla ...mitä muuta tukea voin saada kuin kotihoidontukea vanhempainrahakauden jälkeen jos jään kotiin lapsen kanssa? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:siis mä oon noista tuista ihan pihalla ...mitä muuta tukea voin saada kuin kotihoidontukea vanhempainrahakauden jälkeen jos jään kotiin lapsen kanssa? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:siis mä oon noista tuista ihan pihalla ...mitä muuta tukea voin saada kuin kotihoidontukea vanhempainrahakauden jälkeen jos jään kotiin lapsen kanssa? :ashamed:
Et mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vain mieleen:Voiko muuten kotihoidontukea saada, jos vaimo työtön ja mies töissä, mutta hakisi silti kotihoidontukea? Lapset siis kotona tietysti...Mutta voiko se mies saada sitä tuossa tilanteessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vain mieleen:Voiko muuten kotihoidontukea saada, jos vaimo työtön ja mies töissä, mutta hakisi silti kotihoidontukea? Lapset siis kotona tietysti...Mutta voiko se mies saada sitä tuossa tilanteessa?
Mun mielestä kotihoidontuki vähennetään työttömyyskorvauksesta.
Ei voi saada samaan perheeseen molempaa etuutta yhtäaikaa. Eli vaikka mies sitä kh-tukea hakisikin, se vähennettäisiin vaimon työttömyyskorvauksesta.Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vain mieleen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja tulipa vain mieleen:Voiko muuten kotihoidontukea saada, jos vaimo työtön ja mies töissä, mutta hakisi silti kotihoidontukea? Lapset siis kotona tietysti...Mutta voiko se mies saada sitä tuossa tilanteessa?
Mun mielestä kotihoidontuki vähennetään työttömyyskorvauksesta.
Mutta kun ei se mies saa työttömyyskorvausta, koska on töissä. Multa(vaimo) toki vähennettäis.