Koululainen sairastaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkä ikäinen koululainen voi mielestäsi jäädä kotiin yksin kun kyseessä lievät flunssaoireet eikä kuumetta?
Työpaikan kahvipöydässä oli hyvin erilaisia mielipiteitä niin mitä on palsta mieltä? :)
 
10 v, mutta senkin jälkeen riippuu taudin vakavuudesta ja muksun kyvystä huolehtia itsestään.

Esim.tuo teini ei joskus 12-vuotiaanakaan osannu kuumeessa juoda mitään.
 
Riippuu varmaan vähän lapsesta ja siitä onko päivän aikana mahdollista kuinka usein soitella ja tarkistaa vointia, mutta joku kymmenen vuotta varmaan aika hyvin pärjää kunhan kotoa löytyy juotavaa ja syötävää. Ite olin kyllä tuossa iässä yksin kotona päivät jos oli vähän kipee.
 
Uskoisin itekkin, että 10- vuotiaasta ylöspäin on varmaan ok. Toki jos on kovassa kuumeessa ja houraileva tapaus, niin sitä en ehkä jättäsi yksikseen. Ainakin omani tuppaa nähdä valveunta kuumeisena ja se on aika pelottavaa.
 

Similar threads

M
Viestiä
8
Luettu
361
Aihe vapaa
ihme kysymyksiä
I
F
Viestiä
13
Luettu
356
K
P
Viestiä
2
Luettu
247
Aihe vapaa
Keittiönoita
K

Yhteistyössä