Mä olen muutaman kerran miettinyt, että mitä jos tämä joskus sattuukin omalle kohdalle? Eikä siis välttämättä niin, että oma lapsi puukottaisi tai olisi uhri, vaan siis vaikka siten, että saan nettilehdestä lukea, että oman lapseni koulussa olisi sattunut puukotus tai ampumavälikohtaus.
Mitäköhän sitä mahtaisi ihminen siinä kohtaa tehdä? Mä varmaan lähtisin tuhatta ja sataa koululle hakemaan lasta pois ja olisin aivan hulluna huolesta.
Oppilas puukotti toista koulussa Imatralla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Koulupuukotus Imatralla
Tiistai 14.2.2012 klo 10.30
Iltalehden tietojen mukaan oppilas heilui puukon kanssa yläkoulussa.
Poliisi vahvisti Iltalehdelle nopeasti, että imatralaisessa koulussa on tapahtunut puukotustapaus. Enempää tietoa ei toistaiseksi herunut.
Vahvistamattomien tietojen mukaan puukotus on tapahtunut Kosken koulussa, jossa oppilas olisi puukottanut toista. Iltalehden tietojen mukaan puukottaja on saatu kiinni.
Uhrin vammoista tai tapahtumien kulusta ei ole tarkkoja tietoja.
IL seuraa tilannetta.
Mitäköhän sitä mahtaisi ihminen siinä kohtaa tehdä? Mä varmaan lähtisin tuhatta ja sataa koululle hakemaan lasta pois ja olisin aivan hulluna huolesta.
Oppilas puukotti toista koulussa Imatralla | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Koulupuukotus Imatralla
Tiistai 14.2.2012 klo 10.30
Iltalehden tietojen mukaan oppilas heilui puukon kanssa yläkoulussa.
Poliisi vahvisti Iltalehdelle nopeasti, että imatralaisessa koulussa on tapahtunut puukotustapaus. Enempää tietoa ei toistaiseksi herunut.
Vahvistamattomien tietojen mukaan puukotus on tapahtunut Kosken koulussa, jossa oppilas olisi puukottanut toista. Iltalehden tietojen mukaan puukottaja on saatu kiinni.
Uhrin vammoista tai tapahtumien kulusta ei ole tarkkoja tietoja.
IL seuraa tilannetta.