Valitettavasti se on juuri noin. Jos ruoka tulisi maksulliseksi, niin voi noita lapsiraukkoja.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hei, kai tiedätte, että on paljon lapsia, joille se kouluruoka ON päivän ainoa ateria. :attn: Siksi esim. maanantaisin kouluruokaa kuluu enemmän kuin muulloin (nälkäinen viikonloppu takana). Aiheesta on kirjoitettu paljonkin. Surullista.
:/