T
tyuiop
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs sitten sellaiset lapset joilla ei kotona ole mitään ruokaa? Aamulla keitetään ittelle kahvia aamupalaksi, kun mitään muuta ei ole. Koulussa saatu ruoka on ainoa mitä päivän aikana saadaan. Viikonloput ja loma-ajat kamalia ruoan suhteen.
Niin, että mitenkäs tällaiset lapset? Tuskin saavat kotoa ruokarahaa, kun ne rahat laitetaan viinaan yms.
Yhteiskunnan/koulunko sitä pitäisi alkaa huolehtiin?
Enssijainen Huolehtija on se vanhempi, ei niin että yhteiskunta joutuu huolehtii nicoeericin ruokapuolesta