?
----
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Eikö ne olisi juuri sieltä pois, mistä palvelun käyttäjätkin tulevat, koululaisten perheitten rahoista?
Juuri näin.
Vanhemmat haluavat varmasti kustantaa lapsilleen paremmat ruoat.
Ajattele. Jos vanhemmat voisivat tuplata ruokaan käytettävät rahat, niin se on koululaista kohden noin satasen VUODESSA!
Uskon, että jokainen äiti ja isi kustantaisi lapselleen tuplasafkat, jos se vain olisi mahdollista. Suurin osa varmasti maksaisi lounasravitolataksatkin.
Mutta tuota. Kun ei toi toimi vanhainkodeissakaan, mihin kuuluu ruoka ja se on maksullista. Miten ihmeessä saman organisaation ylläpitämä koulu siihen pystyisi?