M
moona
Vieras
apua! oon onnellisesti kihloissa ihanan suomalaisen miehen kanssa. Mutta sitten tapasin töiden parissa kreikkalaisen miehen. Niin syötävän ihana! Polvet pettää alta aina kun nään hänet. Pyysi jos voitais tavata, kun en luvannut ja kerroin olevani kihloissa, antoi sitten numeronsa. Sit kun musta ei kuulunu mitään,hän tuli henkilökohtaisesti kysymään et miksen ottanu yhteyttä... Ah niitä silmiä, ah sitä ihanaa sänkeä joka peittää sitä miehekästä leukaa... Sanoin sille et en vois mitenkään tehdä sitä mun kihlatulle, ikinä! Kova jätkä se on tivaamaan...=) Mut mut... ongelma on siinä et mun oma ihana mies ei ikinä kerro oonko mä hänen mielestä kaunis/seksikäs/hyvännäköinen.... Ja tämä namupala sanoo joka kerta ku nähdään! Se sano et se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Eli en varmaan ois korvaakaan letkauttanu sille etelän miehelle(niinku mieheni sanoo) jos mieheni kertois edes joskus pyytämättä et oon nätti tms... Mut nyt mulla on käyny mielessä et mitäs jos vaan kerran, kokeilis, oisko se kiihkeämpää ja tulisempaa... Pyydän takokaa mulle järkeä päähän!! mä haluun niin et koskee!!