kreikkalainen jumala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moona

Vieras
apua! oon onnellisesti kihloissa ihanan suomalaisen miehen kanssa. Mutta sitten tapasin töiden parissa kreikkalaisen miehen. Niin syötävän ihana! Polvet pettää alta aina kun nään hänet. Pyysi jos voitais tavata, kun en luvannut ja kerroin olevani kihloissa, antoi sitten numeronsa. Sit kun musta ei kuulunu mitään,hän tuli henkilökohtaisesti kysymään et miksen ottanu yhteyttä... Ah niitä silmiä, ah sitä ihanaa sänkeä joka peittää sitä miehekästä leukaa... Sanoin sille et en vois mitenkään tehdä sitä mun kihlatulle, ikinä! Kova jätkä se on tivaamaan...=) Mut mut... ongelma on siinä et mun oma ihana mies ei ikinä kerro oonko mä hänen mielestä kaunis/seksikäs/hyvännäköinen.... Ja tämä namupala sanoo joka kerta ku nähdään! Se sano et se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Eli en varmaan ois korvaakaan letkauttanu sille etelän miehelle(niinku mieheni sanoo) jos mieheni kertois edes joskus pyytämättä et oon nätti tms... Mut nyt mulla on käyny mielessä et mitäs jos vaan kerran, kokeilis, oisko se kiihkeämpää ja tulisempaa... Pyydän takokaa mulle järkeä päähän!! mä haluun niin et koskee!!

Viisas mies toki ymmartaisi, etta omaa kumppania kannattaa kehua. Naiset kun ovat niin persoja ulkonakonsa ylistamiselle. (Joo joo ja miehet tekojensa ylistamiselle.)

Milta Moona, sinusta mahtaisi tuntua, jos kihlattusi tunne-elama menisi yhta helposti sekaisin? Joku nainen luikauttaisi hanelle valkoisen valheen rakkaudesta ensisilmaysella ja hanta vietaisiin kuin passia narussa?

Luepas jutusi uudelleen. Eiko moinen ulkonaon ja lipevien kohteliaisuuksien arvostaminen ole vahan pinnallista?

Jos kerran olet onnellisesti kihloissa ihana miehen kanssa, niin onko kreikkalainen mies sen arvoinen, että heittäisit mäkeen koko nykyisen suhteen?

Sinuna miettisin kyllä kaksi kertaa ennen kuin hyppäisin kenenkään uuden miehen kelkkaan. Oli sitten kreikkalainen, ruotsalainen, ranskalainen tai ihan umpi suomalainen. Oletko ihan myyty tämä kreikkalaisen mieheen vain sen takia, että hän jaksaa (vielä) kehua sinua ja hän on komea? Kuinka pitkälle nämä asiat kantavat suhteessa? Onko asia sinun mielestäsi rakkautta ensi silmäyksellä? Mitä hiton merkitystä on muuten sillä, että mies on kreikkalainen? Oikeuttaako se sinun pettämään miestäsi?

Pohdipa mielessäsi minkä arvoinen on nykyinen suhteesi? Oletko tyytyväinen suhteenne nykytilaan? Haluatko olla kihlattusi kanssa myös tulevaisuudessa? Kannattaako sinun pilata suhdettanne syrjähypyllä?

Ihminen pystyy varsin helposti rakentamaan noita entä jos teorioita. Jos tekisin näin, niin tapahtuisi näin ja niin edelleen. Mistäs voit olla varma siitä onko sinulla ja kreikkalaisella miehellä tulevaisuutta. Entä jos käy niin, että päätät vaihtaa, sitten tämä kreikkalainen mies jättää sinut kuin nallin kalliolle. Kihlattusi on loukkaantunut sinuun ja eikä halua sinua takaisin kun olet epäluotettava. Sitten olet yksin.

Itse en ainakaan kovin heppoisin perustein lähtisi kävelemään olemassa olevasta onnellisesta suhteesta. Ainahan sitä ihminen ihastuu, vaikka olisikin vakkari suhteessa, mutta järkevä ihminen ymmärtää, että se on ohi menevä tunne.

Jos jätät nyt rakastelematta ihanan kreikkalaisesi kanssa, kadut sitä koko loppuelämäsi! Hellaan pojat tietävät, mistä nainen pitää ja tekevät sen. Seksi suomalaisen, hikisen, äheltävän miehen kanssa ei ole koskaan sellaista. Saisit varmaan kicksejä omaankin suhteeseesi. Go for it!

Moona tuntuu olevan taas yksi näistä tyhjäpäistä, joille ulkonäkö ja lipevä käytös on kaikki kaikessa. Jotenkin minusta tuntuu siltä, että parasta olisi, jos Moona kokeilisi tätä gigoloa, kärähtäisi ja saisi poikaystävältään kenkää. Mielestäni ""ihana suomalainen mies"" ansaitsee jotain parempaa kuin Moonan.

ps. ja ennenkuin kukaan aloittaa taas ulinan ""moralisteista"", niin miettikääpä minkälaisen vastaanoton samansisältöinen tarina olisi saanut miehen kirjoittamana. Jos Matti olisi haikaillut Ludmilan pitkien säärten ja tummien silmien perään ""ihanan suomalaisen tyttöystävän"" odotellessa Mattia kotona. Mahtaisi nämä maireat ""kokeile sitä tai kadut"" kommentit olla aika vähissä?

Nainen 40plus, älä unohda että minäkin olen mies, ja tiedän siis tasan tarkkaan mitä Grigorioksen päässä pyörii, hänen jahdatessaan Moonaa. Vai oletko niin naivi, että kuvittelet Grigorioksen kuolaavan Moonan perään vain koska Moona on jotain aivan ainutlaatuista, sellaista jota Grigorios ei koskaan ennen ole tavannut?

Okei, voi olla että Ljudmila ajattelee aktin aikana rahaa, mutta kuinka paljon hienompaa on se että Grigorios ajattelee lompsaa...?

Mutta suomalaisetpa ovat rehellisiä! Matti ajattelee rehellisesti Ljudmilan pimpsaa ja Moona Grigorioksen kikkeliä. Sellaiseen rehellisyyten pystyy vain harva ulkomaanpelle.

Joo, hyppää punkkaan vaan!

Muutaman päivän kuluttua, tulet sitten elleihin itkemään:

- Voi kun mua niin kaduttaa, että menin pettämään, ei se
munakaan ollut sen kummosempi eikä parempi, kuin omalla
kihlatulla.

-Petin miestäni ja jäin kiinni, mies heitti pellolle. En voi tehdä
enää muuta, kuin itkeä omaa typeryyttäni.

- Petin miestäni ja sain bulgaarialaisen hyppykupan, kuinka
pystyn salaamaan taudin sulholtani.

- Olen raskaana, enkä tiedä, kumpi on isä!!

- jne.....

näin juuri, Kiitos kommenteistanne. Mun ei tarvi miettiä kuinka paljon mä arvostan nykyistä(ikuista) suhdetta. Mä tiedän et mä rakastan kihlattuani enkä ikinä pettäis tai hyppäis EDES kreikkalaisen miehen matkaan. Tää oli vaan, hmmm, voidaan sanoa että testi, tämmöiselle tyhmälle blondille joka hinkuu huomion perään... Täytyy sanoa et ku tuun kotia työpäivän jälkeen ja oon nähnyt tämän jumalaisen grigorioksen on vähän huono omatunto vaikka en ole kuin puhunu sen kanssa. Et katsoa saa ja unelmoida mut siihen se si jääki. Ja saan mennä naimisiin hyvän omantunnon omaavana morsiamena. =)

Samaa mieltä nimim. ""mies"" kanssa. Hienoa, että vielä löytyy ihmisiä jotka kuuntelevat omaatuntoaan. :) Koska meillä on vain tämä yksi elämä, niin miksi pilata se hetken nautinnolla ja katua sitä lopunelämäänsä. :) Löytyisipä vain enemmän laillasi ajattelevia ihmisiä! :)

hyvä moona! vaikka varmasti vähän jäi kaivelemaan pallas athenen sanat: ""hellaan pojat tietävät mistä naiset pitää ja tekee sen."" Sanonpa vaan et jäit ihanasta ja tulisesta seksistä paitsi, mut toivotaan et oma ihana kihlattusi on edes puoliks yhtä hyvä kuin Grigoriokset! Koska suomalaiset miehet ei tähän mennessä oo yltäny samalle tasolle ku kreikkalaiset jumalat!!!

Typerää provoilua. Tosiasiassa kreikkalaisia miehiä pitävät naimajumalina vain jotkut urpot turistit. Vaikka osaahan se thaityttökin vaikka mitä kalseaan suomilahnaan verrattuna...

Näihin gigoloihin sortuvat typerät ja ylipainoiset blondit eivät ole pois keneltäkään kunnon mieheltä. Heillä tuota valinnanvaraa riittää muutenkin.

Ihan sama tilanne kuin kunnollisilla naisilla, ei heillekään thaihuorissa käyvä juoppo olisi mikään todellinen vaihtoehto.

Minusta on vaan hyvä että myös rupusakki saa huvinsa näistä grigorioksistaan ja susie wongeistaan!

Kuule, sun ongelmasi on lähempänä kuin arvaatkaan.
Sulla on niiitä naissukupuolen tyypillisiä estoja, ja passiivisena odotat, että joku prinssi tulee ja antaa kyytiä.

Oikeasti, sun pitää itse opettaa se miehes tekemään mitä sä haluat, niin ei tarvitse salaa vihaisena ja passiivisena odottaa, että mies ""muuttuisi "" yhtäkkiä kohteliaaksi ja huomioivaksi.

Ei munkaan mies osannut alussa mua kehua, mutta sitten selitin hänelle, millätavalla minun psyyke rakentuu, niin mielelläänhän se mulle ilmoittaa aina nähdessään jotain positiivista.
MIehillä on juttu niin, että ne ei tiedä miksi pitää lausua ääneen itsestään selvyyksiä.
En minä hänestä mitään psykoanalyysiä tehnyt, niinkuin monet täällä tekee, eli ""mieheni on juntti"", vaan kerroin faktat, esitin pyynnön, ja loppu on hänen asiansa, eli hän pystyy tietoisesti päättämään haluaako tehdä mulle asiat vai ei. Eikä ole grigoreita tarvittu.

Ne kreikkalaiset naiset osaa opettaa niiden miehiä, siksi kreikkalaisilla ja muilla mustilla on hyvät apajat, kun naiset on meillä passiivisia, niin niiden ei tarvi kuin tehdä perusasiat, kuten opetettu kotona, niin nainen on jalat levällään. Ruusukimppu, runo, ja pääset jo ruiskimaan.

Oikeasti niiden kotimaassa nainen ei olis tuosta vielä moksiskaan, ja miehellä olis vielä pitkä tie naimaan naista, saisi kehua vielä monta kertaa ennenkuin itsetietoinen kreikatar edes päätä kääntää.

Suomalaiset naiset on ulk. maal. miehille ajansäästösyistä käteviä, ne on niin passiivisia ja raukkamaisia omissa parisuhteissaan, että luigien ja grigorien ei tarvii kuin sanoa pari aforismia niin johan liikahti hameen helmat.

""...... Tosiasiassa kreikkalaisia miehiä pitävät naimajumalina vain jotkut urpot turistit.....""

Naulankantaan! Just ne samat muijat, jotka lähtee SUORALLA tilauslennolla kotikaupunkinsa lentokentältä siihen SAMAAN kohteeseen, jossa naapurin Seijakin oli keväällä saanut mokkakikkeliä, pitää noita samettisilmäisiä etelänpellejä jumalinaan.
Siellä maataan viikko rannalla vuoronperään selällään ja mahallaan ja yöllä grigori pamputtaa sitten edestä ja takaa ja joka aukkoon. Jumalallista!

grigorien ei tarvii kuin sanoa pari aforismia niin johan liikahti hameen helmat""

joo toi on tota bebe,noi minä sain ja nai se Jacky Kenedyn kin laitaka teki suomi miehet aforismia peli ni joha naise hame heilu ;)))

Älkääs nyt äijät Moonaa haukkuko !

Moona on just niitä pimuja, joita te itsekin himoitsette, siis niitä joilta saa raflan vessassa tai työpaikan pikkujouluissa.

Niitä naisia, jotka tekee (vieraan) miehen elämästä elämisen arvoista.

Kreikkalaisissa on sitä jotain. Minä kokeilin, enkä ole katunut. Mieheni ei koskaan saanut tietää siitä mutta minulla jäi muistoja joita muistella silloin tällöin. Se oli kiihkeää, se oli kaunista, se oli taivaallista. Mutta ne pari kertaa riittivät, en minä miehekseni kreikkalaista ottaisi, sänkyyn vain hetkeksi.

Totta puhut, Jope! Maailma tarvitsee Moonia! Ilman kiimaisia pikkurouvia olisi maailma todella tylsä paikka elää. Monta panoa olisin jäänyt paitsi ilman näitä Moonia, vaikka mikään kreikkalainen mokkakeppi en olekaan. Kyllä suomalaisenkin suusta lausutut aforismit ja livertelyt saavat pikkurouvat pissimään hunajaa ja pikkuhousut märiksi. Vaikka nainen olisi miten tavallisen näköinen tapaus, pari kahaisua ulkomuodosta, älystä ja luonteikkuudesta avaa reisiä kymmeniä senttejä.

Yhteistyössä