Krippispinoa, eli viimeaikaisia löytöjä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22134481]Barbie heppatalli + heppa ja varusteita 5€[/QUOTE]

Hyvä löytö :)

Mä muuten näin tänään sellaisen pakastepussillisen barbien pikkukamaa hintaan 2€. Jos meillä ois barbeja, oisin takuuvarmasti ostanut sen pois :)

Mä löysin eilen FP kassakoneen, jossa 3 kolikkoa 5 euroa, Rukan sadetakki 4 euroa ja Rukan kurahousut 5 euroa. En tiedä oliko noi halpoja, kun vasta opettelen näiden lastentavaroiden ostoa :) Noi sadevaatteet on aivan liian aikaisin ostettu poikaa ajatellen :D

Mä löysin eilen FP kassakoneen, jossa 3 kolikkoa 5 euroa, Rukan sadetakki 4 euroa ja Rukan kurahousut 5 euroa. En tiedä oliko noi halpoja, kun vasta opettelen näiden lastentavaroiden ostoa :) Noi sadevaatteet on aivan liian aikaisin ostettu poikaa ajatellen :D

Mun mielestä ne on ihan kohtuullisia hintoja. Ei halpoja mutta ei kalliitakaan. Mä itse olen maksanut juurikin sitä 4-5 euroa noista Rukan sadevaatteista ja FP:n kassakoneen ostin varmaan about sillä vitosella :) Niistä kyllä yleensä pyydetään 7-8 euroa.

En mitään, minä olen vaan kantanut tavaraa sinne :D Yksiä luistimia hieman katselin sillä silmällä, mutta jätin kuitenkin ostamatta, kun ei ollut kokeilijaa mukana.

viikko sitte löyty
sack &seat matkasyöttötuoli 5€
uuden oloiset , ei varmaan käytetty kuin pari kertaa hello kitty toppa hattu 2€ ja hellokitty toppahanskat 2€
tupperin nokkamuki 0,50€ vanhempi malli

[QUOTE="vieras";22134607]En mitään, minä olen vaan kantanut tavaraa sinne :D Yksiä luistimia hieman katselin sillä silmällä, mutta jätin kuitenkin ostamatta, kun ei ollut kokeilijaa mukana.[/QUOTE]

No mutta käyhän se noinkin päin...mitä enemmän sä kannat, sitä enemmän muut saa löydettävää :D

Mun mielestä ne on ihan kohtuullisia hintoja. Ei halpoja mutta ei kalliitakaan. Mä itse olen maksanut juurikin sitä 4-5 euroa noista Rukan sadevaatteista ja FP:n kassakoneen ostin varmaan about sillä vitosella :) Niistä kyllä yleensä pyydetään 7-8 euroa.

Oonkin yrittäny näitä sun ketjuja lukea tarkkaan, että minkä hintaisia tavaroita ihmiset ostaa :) Täällä vaan on leluista mun mielestä tosi huono tarjonta kirppareilla. Siis mitään laadukkaita ei oo myynnissä vaan halpa-hallikamaa melkein kaupan hinnoilla. No onneksi on aikaa kerätä leluja, kun poika on tänään vasta kuukauden ikäinen :) Ja tilaakaan ei hirveille leluvuorille ole, joten eiköhän niitä oo tarvittava määrä sitten kun poika osaa leikkiä.

Toi sun Duplolaatikko on kyllä semmoinen minkä oisin itekin ostanu :)

kiva kun toiset löytää, mut enpä ite törmää pahemmin poitsun kokoisiin vaatteisiin kirppiksillä.. ja yleensäkin poikien vaatteita tosi vähän tarjolla :(

Toi on totta. Itse etsin muutamaa alle 60 kokoa olevaa vauvanvaatetta pojalle, mutta ei löytyny kuin vaaleanpunaisia. Ei edes valkoisia tai muita värejä ilman röyhelöitä. Ja vaikeammaksi menee kun poika kasvaa.

Oonkin yrittäny näitä sun ketjuja lukea tarkkaan, että minkä hintaisia tavaroita ihmiset ostaa :) Täällä vaan on leluista mun mielestä tosi huono tarjonta kirppareilla. Siis mitään laadukkaita ei oo myynnissä vaan halpa-hallikamaa melkein kaupan hinnoilla. No onneksi on aikaa kerätä leluja, kun poika on tänään vasta kuukauden ikäinen :) Ja tilaakaan ei hirveille leluvuorille ole, joten eiköhän niitä oo tarvittava määrä sitten kun poika osaa leikkiä.

Toi sun Duplolaatikko on kyllä semmoinen minkä oisin itekin ostanu :)

Ne hyvät lelut menee välittömästi. Eli ne ei tosiaan kauaa pöydissä seiso. Leluista on kysyntää enempi kun tarjontaa joten pitää olla hyvää tuuria matkassa että jotakin kivaa ja kohtuuhintaista löytää :)

Sen legolaatikon vuoksi jouduin jättämään ihanat kengät kirppikselle sillä mulla ei ollut pankkikorttia mukana ja käteistä vain vähän. Pohdin että on pieni mahdollisuus että ne kengät on vielä myöhemminkin siellä kirppiksellä (tiesin meneväni sinne 2 päivän kuluttua uudestaan), mutta ne legot ei ois tuolloin enää myynnissä olleet.

Tänään sitten toivoin parasta ja pelkäsin pahinta...kengät oli vielä myynnissä ja nappasin ne heti mukaani (ne vaaleanpuniaset joissa on perhonen) :)

ihan upouusi ciraffin talvihaalari 2e,nätit värit oranssi ja ruskee.
hokkari luistimet 5e,luultavasti yhellä lapsella ennen käytetty .hyvässä kunnossa.

oli paljon muumilaivoja tyrkyllä,mä niitä kumminkin varmaan himoitsen enemmänkuin mun poikaset eli jätin ostamatta :)

[QUOTE="MINÄMÖRKÖ";22134763]ihan upouusi ciraffin talvihaalari 2e,nätit värit oranssi ja ruskee.
hokkari luistimet 5e,luultavasti yhellä lapsella ennen käytetty .hyvässä kunnossa.

oli paljon muumilaivoja tyrkyllä,mä niitä kumminkin varmaan himoitsen enemmänkuin mun poikaset eli jätin ostamatta :)[/QUOTE]

No melko edullinen talvihaalari :O Onnittelut! :D

[QUOTE="MINÄMÖRKÖ";22134779]millä kirppiksel käyt chef?[/QUOTE]

PikkuSiilissä, Kirppis-Center Manhattanilla ja Länsikeskuksessa sekä Eurokirppiksellä.

Joskus tulee poikettua muuallakin ja MLL-kirppiksiä kiertelen aina kun niitä on.

Tänään kirppikseltä tarttui mukaan pari kirjaa, Mari ja Mikko sekä Aasi, Morso ja Mauri Mourunen, nämä maksoi molemmat alle 1€. Sitten parit collegehousut tytölle ja yksi paita, ostokset maksoivat muistaakseni 6,80€.

Kerrotaan nyt vielä että tuo Mari ja Mikko kirja on sellainen joka mulla on ollut lapsena, pitihän se sitten saada....

Viimeksi muokattu:
Toi on totta. Itse etsin muutamaa alle 60 kokoa olevaa vauvanvaatetta pojalle, mutta ei löytyny kuin vaaleanpunaisia. Ei edes valkoisia tai muita värejä ilman röyhelöitä. Ja vaikeammaksi menee kun poika kasvaa.

mulla on nyt kirppispöytä Turussa ja siel on just noita vauvojen vaatteita pojalle :D mut eipä ollu ainakaan maanataina menny alle 60 senttiset kaupaks.. :/ ite kans kiroan ku ei löydy pojille vaatteita kirppiksiltä.. ei sitten millään..niin pakko ostaa melkeen aina uutta.. :/

Tänään kirppikseltä tarttui mukaan pari kirjaa, Mari ja Mikko sekä Aasi, Morso ja Mauri Mourunen, nämä maksoi molemmat alle 1€. Sitten parit collegehousut tytölle ja yksi paita, ostokset maksoivat muistaakseni 6,80€.

Kirjojen hinnat on ajoittan kirppiksellä melko kovia, mutta onneksi välillä sitten löytyy niitä kohtuuhintaisiakin :)

[QUOTE="MINÄMÖRKÖ";22134763]ihan upouusi ciraffin talvihaalari 2e,nätit värit oranssi ja ruskee.

oli paljon muumilaivoja tyrkyllä,mä niitä kumminkin varmaan himoitsen enemmänkuin mun poikaset eli jätin ostamatta :)[/QUOTE]

MISSÄ muumilaivoja?! Ei oo kummiskaan Turussa.. :/ mä yritän pojalle ettiä, mut ei vaan löydy.. pyh ja pöh :/

Yhteistyössä