B
"Bali"
Vieras
Olen pettynyt mieheeni. Hän on työskennellyt samassa paikka jo monta vuotta ja aina puhunut että siellä on vaan vanhoja miehiä töissä. Eikä saman ikäistä työkaveria ole. Mutta sain kuitenkin selville vahingossa että siellä on työskennellyt nainen pian 2 v ja he ovat olleet paljon tekemisessä sekä syönneet ja viettäneet paljon aikaa yhdessä. Mieheni lähettää tälle naiselle myös s-postia ihan muuten vaan ja nainen myös hänelle he kertovat arjesta sekä työstä näissä kirjeissä toisilleen. Musta tuntuu että he tuntevat toisiaan enemmän kuin vaan työkaverien pitäisi tuntea.
Mieheni ei ole siis kertonut tästä naisesta minulle ja sain hänestä selvää vahingossa. Mieheni on pitänyt tämän salassa joka tietysti loukkaa mua koska minä olen hänen vaimonsa. Meillä on mennyt meidän suhteessa huonosti kauan mutta sielti olemme tsempaanneet. Nyt kuin tiedän siitä naisesta niin ymmärrän paljon enemmän mistä meidän ongelmat johtuu. Olemme jutelleet tästä asiasta mutta silti tunnen itseni todella kelpamaattomaksi/petetyksi. Olen kotona 3 lapsemme kanssa päivisin.
Mitä voisin tehdä että oloni tuntuisi paremmalta? Ja voinko luottaa enää mieheeni?
Mieheni ei ole siis kertonut tästä naisesta minulle ja sain hänestä selvää vahingossa. Mieheni on pitänyt tämän salassa joka tietysti loukkaa mua koska minä olen hänen vaimonsa. Meillä on mennyt meidän suhteessa huonosti kauan mutta sielti olemme tsempaanneet. Nyt kuin tiedän siitä naisesta niin ymmärrän paljon enemmän mistä meidän ongelmat johtuu. Olemme jutelleet tästä asiasta mutta silti tunnen itseni todella kelpamaattomaksi/petetyksi. Olen kotona 3 lapsemme kanssa päivisin.
Mitä voisin tehdä että oloni tuntuisi paremmalta? Ja voinko luottaa enää mieheeni?