Kuinka monella on mökki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssss

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että onko monella mökki? Oma tai sukumökki.. Kuinka usein käytte? Tai etkö ikinä haluaisi mökkiä? Jos on mökki niin onko se jossain ihan maalla ja korvessa vai?

Kun olin lapsi niin perheelläni oli mökki jossa oltiin kesäisin ja joskus muillakin lomilla, mutta nyt kun olen itse aikuinen niin ei ole minkäänlaista mielenkiintoa mökkiin..

Meillä on oma mökki merenrannalla ja käymme siellä joka viikonloppu kesäisin, talvisin harvemmin. Koko kesäloman asumme mökillä. Ilman sitä ei koppa kestäisi. Vaikka asumme muutenkin omakotitalossa suht pienellä paikkakunnalla, niin luopuisime mieluummin "oikeasta" kodistamme kuin mökistämme.

Mökki järvenrannalla. Ollaan kesäisin/keväisin/syksyisin kaikki liikenevä aika sielä. Oma mökki on. Kotoa vain 70km matkaa sinne. Ennemmin myyn talon kuin mökin, jos tiukkapaikka joskus tulisi.

On mökki, Päijänteen rannalla. Kotoa vain 30km sinne. Tahtoisin viettää siellä enemmänkin aikaa, saa nähdä onnistuuko tulevana kesänä. On ns. sukumökki, eli tullut perintönä sukuun ja toivottavasti siinä pysyykin.

Lapissa, luonnehtisin eräkämpäksi. Aiemmin siellä käytiin vuosittain useastikin, mutta nyt etelästä on matkaa niin paljon että yli 3v. sitten viimeksi käytiin.

Olisi haaveissa laittaa naapurikunnasta pieni kunnostettava mummonmökki jonne joutaisi vaikka viikonloppuja viettämään :)

Mökki saaressa, veneillään kesällä lähes päivittäin, joten on aika kätevää kun voi mennä omalle mökille evästeleen ja saunomaan vaikkei yöksi jaksaisi jäädäkkään. Oli niin halpa, että ei juurikaan köyhdytty sitä ostaessa. Käydään kesäisin usein, talvisin muutaman kerran olen hiihtelemässä mökillä käynyt.

Yhteistyössä