kuinka monen 1-v nukahtaa vielä rinnalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jessi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jessi"

Vieras
Meidän 1-v nukahtaa vielä rinnalle iltaisin ja päikkäreillä ja saa rintaa kun haluaa myös öisin koska nukkuu pinnasängyssä mikä on sivuvaununa. pitäisikö tästä opettaa jo pois? Syö yöllä 1-2 kertaa, aamulla kuuden jälkeen tiheästi. Onko muita, joilla vielä näin "lepsua"?

Se on ok niin kauan kuin teille itselle se on ok. Iltatissin otin pois tuossa 10 kk;n iässä, samalla kun yösyötötkin. Koska en vaan jaksanut niitä ja oli univelkaa niin järjettömästi. Ikää jäpikällä nyt 1v 4 kk, päiväunille nukahtaa edelleen rinnalle. Se onkin hänelle tosi tärkee hetki ja odottaa sitä kovin heti lounaan jälkeen :D

Mua se ei kauheasti ihme kyllä häiritse, ei edes yöllä jollei nyt aivan alvariinsa syö..Ehkä se on sitten juuri niin, että jos ei itseä häiritse, voi antaa jatkua. Tuntuu vain, että PITÄISI jo tässä vaiheessa luopua tuosta tissiaddiktioista:) Eikö muilla ole samaa tapaa?

meillä 1v1kk ikäinen tissiaddikti.ei haittaa mua,olkoon niin kauan kun on. joskus ärsyttää ku huviksensa haluais lupsutella tämän tästä...mut nautin kyllä kun saan pitkään imettää

^ihanaa meitä on siis muitakin:) Itse olin ajatellut, että jos tuonne 1v5kk ikään asti vielä imettäisi. Meillä esimerkiksi huudettiin pienenä pitkään kun yritin nukuttaa vaunuihin, muttakun annoin periksi ja annoin nukahtaa tissille, oli molemmilla mukavampi olla. Nyt oikein nauraa ääneen kun kuulee, että ollaan menossa päikkäreille (=tissille) :D

Yhteistyössä