D
dementia
Vieras
Minä yksinkertaisesti unohdin ostaa mitään :ashamed:
Onneksi tuo ope on lapsella vielä ensi vuoden, kiitetään sitten reilummin kaikista kolmesta vuodesta
Onneksi tuo ope on lapsella vielä ensi vuoden, kiitetään sitten reilummin kaikista kolmesta vuodesta