Kuinka monen lapsi EI muista opettajaa tänä vuonna?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dementia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en osta, en mä anna kaupan kassoille enkä postinjakajillekaan lahjoja vaikka nään niitä joka päivä.

Totta tämäkin.
Työtäänhän hekin "vain" tekevät... hyvää työtä tämä ope onkin tehnyt, mutta toisaalta, eihän hän sitä hyväntekeväisyyttään tee vaan saa siitä ihan palkkaa.
 
mun piti ostaa jotain, mutta nyt mä sen muistin kun acasin tän ketjun että unohdin koko jutun.. ja niin tänään siitä sanoin pariin otteeseen.. ja sanoin kyllä myös et ärsyttää kun niitä pitää lahjoo, kun saa myös palkkaa.. mut mee ny sinne yksin ilman "lahjaa" kun kaikki muut 20 on tuonu jotain, eli kai aamulla sit pitää jotain hakee.. (jos jaksaa)
 

Yhteistyössä