Kuinka moni nainen (seksiasiaa) G

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupisti

Vieras
Kehtaa tehdä aloitteen seksiin? Täällä oli kerran tätä aihetta sivuava keskustelu ja jäin miettimään. Yleensä kai miehet aloittavat? Vai kehtaako juoku nainen tehdä suoran aloitteen seksiin?

Itse odotan, että mies tekee aloitteen. Vierastan naiselta ns. suoraa toimintaa.

teen aloitteen jos haluan, harvemmin kyllä. mies olis ihan hulluna jos tekisin aloitteita useammin, kitisee aina kyseistä asiasta kun hän joutuu aina aloitteet tekemään ;)

Anteeksi sekava kirjoitukseni. Niin, siis, olen nainen ja en koe luontevana itse naisena tehdä aloitetta, vaan odotan, että mies tekee. Ainakaan mitään suoraa aloitetta, jotain voi vihjailla katsella tms

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi sekava kirjoitukseni. Niin, siis, olen nainen ja en koe luontevana itse naisena tehdä aloitetta, vaan odotan, että mies tekee. Ainakaan mitään suoraa aloitetta, jotain voi vihjailla katsella tms

kannattaisiko kokeilla joskus tehdä aloite? miehesi voisi tykätä

Minä oon melkeen aina, koska seksiä harrastetaan meillä niiiiiiiiiiiiiiin harvoin. Mies ei enää ees yritä, vaan oottaa et sit ku musta tuntuu siltä ni mennään ja tehdään.

Tiedän et kuulostaa pimeeltä, mut painaa lapsuus ja nuoruus tän asian suhteen. Joten en vain pysty koska tahansa.

No teen kyllä aloitteita ihan itsekin. Varmaan aika 50-50 menee täällä. Ja kukin toki tyylillään, jos se parisuhteen molemmille osapuolille on ok, niin olkoot niin, että vain toinen tekee aloitteita.

Toki tietty tietynlaiset "ihan tavalliset" asiat voisi myös luokitella tietynlaisissa tilanteissa aloitteiksi, jos ei suoraan haluaisi ehdotellakaan.

Ihanku ap olis aiemminki selittäny tuosta aloitejutskasta täällä-- Tyyliin "Istun vienosti hymyilleen huoneen toisella puolella"... :D

Mutta kukin tehköön siten kuten hyvältä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No suoria alotteita mä en pysty tekemään :ashamed: Mut meillä kyllä mies tajuaa tosi pienestäkin :snotty:

No tätä juuri tarkoitin, että naiset tosiaan varmasti useammin hymyilee tms ja siitä mies huomaa. Eli ei varmasti monikaan nainen rupea suoraan toimintaan tms , van esim menee viereen istumaan tms

No suoria alotteita mä en pysty tekemään :ashamed: Mut meillä kyllä mies tajuaa tosi pienestäkin :snotty:

No tätä juuri tarkoitin, että naiset tosiaan varmasti useammin hymyilee tms ja siitä mies huomaa. Eli ei varmasti monikaan nainen rupea suoraan toimintaan tms , van esim menee viereen istumaan tms

No kyllä välillä ihan menen avaamaan vetskaria sen kummemmin kainostelematta. :D

viereen istumaan? oman miehen viereen istumaan meidän yhteisessä kodissa? siis mitä helv... eiks tää nyt ole jo naurettavaa?

Kyllä mä olen se joka aloitteen tekee AINA!
meidän vauvaprojekti on vienyt mieheltä luonnollisen aloitteenteon. :(
Mies kai kokee olevansa vain väline, jota käytän vauvan saamiseksi. Tosin, nyt kun syyt on selvillä ja hoitoihin ollaan menossa, olen antanut miehen ns. olla rauhassa.

Parisuhde on mennyt metsään lapsettomuuden vuoksi.

:laugh: :laugh: no miksei kehtais jos mieli tekee :/ me eletään kai 2000-lukua, eikä 1800 lukua. kuka voi todellakaa enää yleistää että mies tekee useimmiten aloitteen :o ihan ku naisilla ei olsi haluaj ja sillon vaan voi ja sillon kuuluu panna ku mies haluaa..

Heh, tän on pakko olla provo. Kyllä mä hymyilen miehelleni jatkuvasti ja istun vieressä ja kiehnään, mutta sitä kutsutaan rakkaudeksi ja hellyydeksi.

Jos haluan harrastaa seksiä, hivelen strategisista paikoista, laittaudun seksikkääksi tai sanon suoraan.

Yhteistyössä