kuinka moni on hakenut toimeentulotukea eläimen hankkimiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eläinrakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eläinrakas

Vieras
Olen kuullut että jostain päin on saanut ja itsenikin tekisi mieli kun sossun asiakkaita ollaan.. Korvaako ne myös eläimen sairaskulut? paljon esim marsun kuukausiosuus olisi?
Kertokaa kokemuksia,

Siis ei oo totta! Minkä ihmeen takia sossun pitäis maksaa sulle joku eläin, kun välillä oikeasti ahdingossakaan olevat eivät saa sieltä mitään!

Jos ei ole itse varaa ostaa eläintä ja pitää sitä niin kyllä se pitää jättää hankkimatta silloin.

mulla on kokemusta tosta ja helsingissä asustelen.. itselle myönnettiin 150? kanin hankkimiseen ja sen tarvikkeisiin.. kuukausiosuus on noin 15?.. meillä kani ei ole paljoa sairastellut, mutta tottakai sairaskulut korvataan jos kuitit ja laskut tallella :)

Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:
no täytyy ensikuun hakemukseen laittaa jos vaikka jotain saisi just oli liikkeessä tarjouspaketti 250? mitäs mieltä ootte saankohan sen verran

Totta kai saat! Pitäähän sossun eläteillä olla oma elätti!

Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:
no täytyy ensikuun hakemukseen laittaa jos vaikka jotain saisi just oli liikkeessä tarjouspaketti 250? mitäs mieltä ootte saankohan sen verran

Tottakai saat, mutta oletkom ajatellut jos hankkisit vaikka hevosen, se nostaisi sun kuukausiANSIOITASI sossusta monella sadalla eurolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja lahtelainen:
itsellä ei oo kokemusta, mut mun sisko oli saanu sossusta (myöskin hesalainen) ja kani voi hyvin tänä päivänäkin. Et ei provo..

Näitä riittää, näitä yhteiskunnan elättejä jotka totutetaan siihen ettei pyllyäkään tarvitse itse pyyhkiä. Surullista :(

Hahahahahhahahahahahahhahahahahhahadhahahahahahahahahshhahahhahahahahahhhahahahahahahhahahahaahhhahahaaaaa!!!!!!

Kirppikseltä löydät häkin kympillä ja se hamsteri maksaa toisen. Tai keltasen pörssin annetaan-palstalta voit saada ihan ilmasen lemmikin, netistä voit seurata ilmoituksia. Mitä jos kävisit vaik keräämässä pulloja.

Miten mä olen näin tyhmä :headwall:
Siis mä oon pistäny omat ja systerin rahat hevoseen, mutsin rahat poniin, siskopuolen rahat koiraan.

Kanat ja kukon ruinutin talon kanssa kaupan päälle, samoin kun yhden kissan.
Kaksi muuta kissaa kuppasin kaverilta ilmaiseksi.
Ja vielä sen viimeisen kissan haen naapurista, siitä tosin lupasin maksaa sen muksuille 5?.

Siis miksi mä en tajunnut vaan hakea sossusta rahaa? Maksaiskohan sossu kuitenkin heinät, oljet, purut, kaurat, raksut, jyvät, kengitykset, madotukset, rokotukset yms., jos kävisin kysymässä??

Luuletteko, että natsais?
Ei tarttis kuin muutaman satasen kuukausittaista avustusta, niin voisin sitten käyttää omat rahani vaikka shoppailuun :p

Yhteistyössä