voi helvetti, vai vielä lemmikkejä sosiaalihuollon asukkaille :headwall: :headwall: , kaikkeen sitä yhteiskunnan ihmisiltä keräämiä verovaroja käytetäänkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Miten mä olen näin tyhmä :headwall:
Siis mä oon pistäny omat ja systerin rahat hevoseen, mutsin rahat poniin, siskopuolen rahat koiraan.
Kanat ja kukon ruinutin talon kanssa kaupan päälle, samoin kun yhden kissan.
Kaksi muuta kissaa kuppasin kaverilta ilmaiseksi.
Ja vielä sen viimeisen kissan haen naapurista, siitä tosin lupasin maksaa sen muksuille 5?.
Siis miksi mä en tajunnut vaan hakea sossusta rahaa? Maksaiskohan sossu kuitenkin heinät, oljet, purut, kaurat, raksut, jyvät, kengitykset, madotukset, rokotukset yms., jos kävisin kysymässä??
Luuletteko, että natsais?
Ei tarttis kuin muutaman satasen kuukausittaista avustusta, niin voisin sitten käyttää omat rahani vaikka shoppailuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Miten mä olen näin tyhmä :headwall:
Siis mä oon pistäny omat ja systerin rahat hevoseen, mutsin rahat poniin, siskopuolen rahat koiraan.
Ja vielä sen viimeisen kissan haen naapurista, siitä tosin lupasin maksaa sen muksuille 5?.
Siis miksi mä en tajunnut vaan hakea sossusta rahaa? Maksaiskohan sossu kuitenkin heinät, oljet, purut, kaurat, raksut, jyvät, kengitykset, madotukset, rokotukset yms., jos kävisin kysymässä??
Ei tarttis kuin muutaman satasen kuukausittaista avustusta, niin voisin sitten käyttää omat rahani vaikka shoppailuun![]()
Hei mutta tottakai, ja shoppailurahat pitää kans hakea sieltäAjattele että olet ollut niin hassu että töitä tekemällä itsesi olet elättänyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maijuli:Hei.. ei nyt oo aprillipäivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Miten mä olen näin tyhmä :headwall:
Hei mutta tottakai, ja shoppailurahat pitää kans hakea sieltäAjattele että olet ollut niin hassu että töitä tekemällä itsesi olet elättänyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:Just. Joskus tuntuu siltä että jos joku ehdokas ek-vaaleissa lupaisi poistaa kaikki muut tuet kuin lapsilisät ja eläkkeet niin taitaisimpa äänestää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Miten mä olen näin tyhmä :headwall:
![]()
Mä meinasin unohtaa kanin. Mutta senkin hain kyllä naapurilta ilmaiseksi. Olisinpa tajunnut edes sen häkin käydä vinkumassa sossusta :'(
Ja tosiaan, turhaanko mä viittin töitä tehdäkään kun tän eläintarhan kanssa sais aikansa kulumaan muutenkin.
Täytyy varmaan soittaa heti sossuun ja kysellä, viittiskö ne pitää huolta, että koko tälle katraalle riittää evästä ja mulle shoppailurahaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:helvata, mähän haen sossulta avustusta ton koiran hampaanpoiston tuomiin eläinlääkärikuluihin ja ton toisen antibiootteihin. vuohetkin tarttis lisää heinää, sossuun siis. kai sieltä sossusta joku tulee mulle avuksi kantamaan kuttulaan vesiäkin, ettei mun tarvi ittiäni rasittaa sellasella hommalla. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:helvata, mähän haen sossulta avustusta ton koiran hampaanpoiston tuomiin eläinlääkärikuluihin ja ton toisen antibiootteihin. vuohetkin tarttis lisää heinää, sossuun siis. kai sieltä sossusta joku tulee mulle avuksi kantamaan kuttulaan vesiäkin, ettei mun tarvi ittiäni rasittaa sellasella hommalla. :kieh:
No tää kans, että saako sieltä sossusta myös jonkun lappamaan hevonpaskaa, niin mä voisin vaan ratsastella ja kärryajella?
Ja kanalankin voisivat siivota, mä kerään kyllä munat sitten itse :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:no täytyy ensikuun hakemukseen laittaa jos vaikka jotain saisi just oli liikkeessä tarjouspaketti 250? mitäs mieltä ootte saankohan sen verran
Totta kai saat! Pitäähän sossun eläteillä olla oma elätti!
Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:TÄÄ koko juttu oli ihan tsoukkia.. piti vaan saada aamuun piristystä ja katsoa kuin moni oikeasti uskoo... mutta vitsi siis oli... kivaa päivänjatkoa kaikille