Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Aika hyvä pitkästä aikaa. B)
Ketjun luettuani voi vain sanoa että "sohaisitpa sitten mehiläispesää"![]()
Niin ja joissakin hyvin harvoissa tapauksissa jonkun pienen lemmikin hankinnan tukeminen lapselle voisi olla ihan hyvä ratkaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Sef:
Harrastushan sekin on.
Jos tt-tuen asiakkaiden lapsille maksetaan balettitunneista hevosratsastukseen saakka, niin miksi se eläimen ostaminen olisi sitten jotain todella hirveää?
Parhaimmassa tapauksessa sen hamsterin saa tarvikkeineen 20?:lla eikä tule mitään muita kuluja eläimestä (ruuat tietenkin maksetaan ihan itse).
Toisin kuin se hevosharrastus saattaa maksaa useita satoja euroja vuosittain.
Jos noista kahdesta vaihtoehdoista täytyisi valita että mihin ne valtion (eli veronmaksajien) rahat käytetään, niin eikö tuo pienempi summa houkuttaisi enemmän?
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:Just. Joskus tuntuu siltä että jos joku ehdokas ek-vaaleissa lupaisi poistaa kaikki muut tuet kuin lapsilisät ja eläkkeet niin taitaisimpa äänestää :headwall:
varmaan ihan ok, niin kauan kun mies elättäätoivottavasti sinultakin kultalusikka joskus tipahtaa vielä suusta
Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja rantapallo:Just. Joskus tuntuu siltä että jos joku ehdokas ek-vaaleissa lupaisi poistaa kaikki muut tuet kuin lapsilisät ja eläkkeet niin taitaisimpa äänestää :headwall:
varmaan ihan ok, niin kauan kun mies elättäätoivottavasti sinultakin kultalusikka joskus tipahtaa vielä suusta
Ihan kuule itse elätän, oma yritys eikä mitään kultalusikoita. Joskus on ollut tosi tiukkaa mutta sossussa en ole koskaan käynyt, olen ollut syömättä jos ei muu ole auttanut. Nyt kun on lapsi niin asia voisi olla toinen, mutta säästämällä ja vakuutuksilla varaudun tulevaisuuteen.