Kuinka paljon äidillä (tai isällä) saa olla vapaa-aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Siis miten paljon saa hyvällä omallatunnolla huidella omilla teillään? Onko sillä mitään väliä, onko työssäkäyvä vai kotiäiti? Ja missä iässä lapset on jo niin isoja, että vanhempi voi harrastaa omia juttujaan ihan kunnolla?
 
Mun mielestä siinä mielessä on väliä käykö töissä vai ei, että jos töiden lisäksi harrastaa paljon ei jää lapsille aikaa paljon ollenkaan, mutta jos on kotiäiti niin tulee oltua niiden lasten kanssa melkein 24/7. Mutta, kaikille äideille kuitenkin täytyy olla jokin henkireikä eli omaa aikaa. Mun mielestä lapsi on pieni niin kauan kuin aloittaa koulun :D
 
Siis, luulisin, että mun omatuntoni antais mulle viestin siinä vaiheessa kun olisin ollut liian kauan pois.
Mutta uskoisin, että omatuntokin on muiden asianlaitojen vaikutuksen alainen..eli minkä ikäisiä lapset ovat jne.
 

Yhteistyössä