Kuinka paljon persuissa on piiloputinisteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Useampi pois potkittu persu (=ex-persu) on jo paljastunut putinistiksi. Mm. kansanedustaja ja melko paljon ääniä kerännyt puheenjohtajaehdokas. Potkittiin pois, kun eivät osanneet pitää suutaan kiinni erinäisistä asioista. Mutta moniko on vielä jäljellä hiljaisena myyränä?

Varmaan tosi paljon sinun määritelmiesi mukaan. Eikös nykyään mene niin että jos on missään asiassa eri mieltä voidaan lokeroida halutulla tavalla johonkin äärilokeroon?

Useampi pois potkittu persu (=ex-persu) on jo paljastunut putinistiksi. Mm. kansanedustaja ja melko paljon ääniä kerännyt puheenjohtajaehdokas. Potkittiin pois, kun eivät osanneet pitää suutaan kiinni erinäisistä asioista. Mutta moniko on vielä jäljellä hiljaisena myyränä?
Tää on relevantti kysymys Suomen turvallisuuden ja itsenäisyyden kannalta.
Onneksi puolueen kannatus romahti 12 pinnaan. Siellä saa pysyäkin, kunnes rauha on taattu. Hyvinä aikoina öyhötys ei ole niin vaarallista.

Eiköhän piiloputinisteja oo kaikki ne, jotka ei oo avoimesti sitä.

Vitsi, vitsi... naurattaa vaan kun aina tulee viimeistään kolmannessa viestissä joku sanomaan, että "mutta vihervasemmistossa sitä ja tätä."

Vakavasti ottaen, persuissa taatusti oli putinisteja ja piiloputinisteja eniten ennen Ukrainan sotaa. Mutta olen iloinen, että siellä on tässä asiassa huomattavasti ryhdistäydytty.

Eiköhän piiloputinisteja oo kaikki ne, jotka ei oo avoimesti sitä.

Vitsi, vitsi... naurattaa vaan kun aina tulee viimeistään kolmannessa viestissä joku sanomaan, että "mutta vihervasemmistossa sitä ja tätä."

Vakavasti ottaen, persuissa taatusti oli putinisteja ja piiloputinisteja eniten ennen Ukrainan sotaa. Mutta olen iloinen, että siellä on tässä asiassa huomattavasti ryhdistäydytty.
Ilman Putinia persuja tuskin olisi olemassa. Onko se kuitenkaan oikein nousta päätöksentekoon keinolla millä hyvänsä?. Äänestäjät varmasti hämmentyneitä. Voiko he luottaa siihen, että muunlaista suhmurointia ei synny?

Ilman Putinia persuja tuskin olisi olemassa. Onko se kuitenkaan oikein nousta päätöksentekoon keinolla millä hyvänsä?. Äänestäjät varmasti hämmentyneitä. Voiko he luottaa siihen, että muunlaista suhmurointia ei synny?

Nooh, olen kyllä eri mieltä tuosta. Kyllä persut ovat ihan omin avuin nousseet isoksi puolueeksi. En usko, että tuo Putinin tuki on ollut ratkaisevassa osassa. Yhtä paljon siitä tullut negaa julkisuutta kuin hyötyä.

Tilanne on kyllä joidenkin Eurooppalaisten kansalliskonservatiivisten puolueiden suhteen aivan eri. Kuten nyt vaikka tuo Le Penin sakki.

Nooh, olen kyllä eri mieltä tuosta. Kyllä persut ovat ihan omin avuin nousseet isoksi puolueeksi. En usko, että tuo Putinin tuki on ollut ratkaisevassa osassa. Yhtä paljon siitä tullut negaa julkisuutta kuin hyötyä.

Tilanne on kyllä joidenkin Eurooppalaisten kansalliskonservatiivisten puolueiden suhteen aivan eri. Kuten nyt vaikka tuo Le Penin sakki.
Persut olisi olemassa ilman eurooppalaisia kansalliskonservatiiveja? Ei kai sentään. Niillähän oli yhteiset mainoslauseet, yhteinen propaganda ja yhteinen trolliverkko, joka sai palkan suoraan Kremlistä!
Vaikka viesti ei tullut suoraan Venäjältä, sieltä se kuitenkin tuli. Yksi syy siihen, miksi Putin uskoi euroopan olevan niin hajalla, että voi rauhassa huseerata Ukrainassa.

Sdp:n Tuomioja Puten asialla.

Tuomioja kuuluu maanpetturisukuun ja on polttanut oman sotilaspassinsa ja saanut vankeustuomion. Tälläistä kyytä vasemmistolaiset ovst äänestäneet vuosikymmenestä toiseen.
Okei, okei, vassarit ja persut on molemnat maanpettureitamaanpettureita ja samaa sakkia veriryhmää myöten! Oletko nyt tyytyväinen?

Olin Perussuomalainen ja ymmärrän Venäjän huolen omasta turvallisuudestaan ja kuinka tärkeää Ukrainan ja Suomen puolueettomuus maan tulevaisuudelle on.
Halla-Ahon paljastuttua natsiksi sotahulluksi viimeisten ulostulojensa seurauksena olen kuitenkin ottanut pesäeroa koko liikkeeseen ja harkitsen liikkeestä irtautumista kokonaan.
Halla-Aho piti nationalistiset ajatuksensa piilossa vuosikymmenen, ennen kuin sopivan hetken tullen päästessään kiinni vallankahvaan, paljasti todellisen luonteensa.
Mietityttää kuinka äärioikeistolaisia loput Perussuomalaisista ovat ja jälkiviisaana ajattelen, että olisi pitänyt uskoa mediaa joka jo vuosien ajan on sanonut Hallista äärioikeistolaisten aatteiden kannattajaksi ja populistiksi.

Olin Perussuomalainen ja ymmärrän Venäjän huolen omasta turvallisuudestaan ja kuinka tärkeää Ukrainan ja Suomen puolueettomuus maan tulevaisuudelle on.
Halla-Ahon paljastuttua natsiksi sotahulluksi viimeisten ulostulojensa seurauksena olen kuitenkin ottanut pesäeroa koko liikkeeseen ja harkitsen liikkeestä irtautumista kokonaan.
Halla-Aho piti nationalistiset ajatuksensa piilossa vuosikymmenen, ennen kuin sopivan hetken tullen päästessään kiinni vallankahvaan, paljasti todellisen luonteensa.
Mietityttää kuinka äärioikeistolaisia loput Perussuomalaisista ovat ja jälkiviisaana ajattelen, että olisi pitänyt uskoa mediaa joka jo vuosien ajan on sanonut Hallista äärioikeistolaisten aatteiden kannattajaksi ja populistiksi.
Piti ajatukset piilossa? Mitä (vielä enemmän) nationalistista se on viime aikoina sanonut? Mitä sotahulluuksia?
Uskon minäkin, että ihmiset on lähteneet persujen kelkkaan hieman liian kevein ajatuksin huomaamatta, millainen propagandakoneisto taustalla jyllää. Mutta ei sellaisesta pidä itseään liikaa syytellä, eihän sellaista tehtäisi, jos se ei toimisi. Enemmän ihmetyttää ne, jotka vielä tämän jälkeen jäävät kannattamaan persuja.

Toimi näin säteilyvaaratilanteessa
Mene sisälle, jos kuulet yleisen vaaramerkin tai kehotuksen suojautua sisätiloihin.
Pysäytä talon ilmastointi
Sulje tiiviisti ovet, ikkunat ja ilmanvaihtoaukot. Sulje myös takkahormi, liesituuletin ja postiluukku.
Peitä raot esimerkiksi vahvalla teipillä. Jos mahdollista, peitä katolla olevat ilmastointi- ja savuhormit.
Pysy rakennuksen keskiosassa tai kellarissa ja vältä huoneita, joissa on suuria ikkunoita.
Kuuntele ohjeita radiosta tai televisiosta.
Älä käytä puhelinta.
Ota joditabletti vasta, kun viranomainen kehottaa (katso ohje: Näin käytät joditablettia).
Suojaa elintarvikkeet ja juomavesi mahdollisimman tiiviisti esimerkiksi muovipusseihin tai rasioihin. Jääkaappi, pakastin ja tiiviit pakkaukset suojaavat radioaktiiviselta pölyltä.
Jos on pakko käydä ulkona, käytä tiivistä, ihon peittävää asua, esimerkiksi sadevaatteita, suojalaseja ja kumisaappaita. Käytä hengityssuojainta, pyyhettä tai talouspaperia suusi edessä. Kun tulet sisälle, riisu vaatteet eteiseen. Puhdista ne esimerkiksi huuhtelemalla. Peseydy itse huolellisesti suihkussa.
Siirrä kotieläimet sisätiloihin ja suojaa hyvin niiden rehu ja juomavesi.

https://www.stuk.fi/web/selkosivut/sateilyvaara-ja-suojautuminen/toimi-nain-sateilyvaaratilanteessa

https://72tuntia.fi/

Yhteistyössä