no aloimme nykyisen mieheni kanssa tapailla oikeastaan heti virallisen eroni jälkeen. olin viikko muuton jälkeen baarissa ja siellä tavattiin ja aamulla herättiin samasta osoitteesta, sen jälkeen on herätty samasta osotteesta jo parin vuoden ajan. lapselle esittelin miehen noin kuukauden tapailun jälkeen. lapsi oli tuolloin alle 2-vuotias, ei tarvinut hirveästi vielä selitellä mitään kuka hän oli ym.
meni noin puoli vuotta kun muuti pois yhteisestä kodista niin tutustuin mielettömän ihanaan mieheen
Heti ei tietenkään haku ollut päällä, mutta kun kolahti niin kolahti ja nyt onnellisesti uudessa suhteessa jo kolmatta vuotta
Eihän tuohon ole mitään virallista aikaa!!! Se uusi tulee kun on tullakseen
suhde ex mieheen päättyi jo vuosia sitten, liiton aikana. Kun erosta päätettiin aloin tapailla miestä johon ihastuin jo naimisissa olon aikana, ja hän minuun, silloin ei vielä voitu koskea toisiimme. 3kk meni että aloin tapailla.
Olin exästä eroamisen jälkeen noin kaksi ja puoli vuotta sinkkuna ennen kuin aloin tapailla nykyistä. Sekä minä että ex halusimme eroa yhtä paljon, mutta minä sanoin asian ensimmäisen kerran ääneen.
Lapsia on vain nykyisen miehen kanssa.
Kaikki edellä kerrotut tapahtumat ajoittuvat '90-luvulle.