Kuinka pitkä työmatka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Sitten kun töihin taas palaan, 67 km suuntaansa.

Löytyyhän näköjään muitakin pitkän matkan kulkijoita. Itse olen melkoisen kyllästynyt kun joka taholta saa kuulla kommenttia tosta pitkästä matkasta, "eikö sitä lähempää löydy töitä jne....". Välillä tuntuu että tuo matka on ongelma kaikille muille kuin mulle itselle. Mieluummin kyllä vähän työmatkaakin kuin pätkätöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkän matkan kulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Sitten kun töihin taas palaan, 67 km suuntaansa.

Löytyyhän näköjään muitakin pitkän matkan kulkijoita. Itse olen melkoisen kyllästynyt kun joka taholta saa kuulla kommenttia tosta pitkästä matkasta, "eikö sitä lähempää löydy töitä jne....". Välillä tuntuu että tuo matka on ongelma kaikille muille kuin mulle itselle. Mieluummin kyllä vähän työmatkaakin kuin pätkätöitä.

Juu, tuttu juttu. Itse kyllä oon nyt aktiivisesti etsinyt hoitovapaan aikana töitä lähempää, muttei ole löytynyt. Ja kun vakipaikka ja kokopäiväinen työ odottaa, niin ei tosiaan pätkät tai osa-aikaiset kiinnosta.

[Juu, tuttu juttu. Itse kyllä oon nyt aktiivisesti etsinyt hoitovapaan aikana töitä lähempää, muttei ole löytynyt. Ja kun vakipaikka ja kokopäiväinen työ odottaa, niin ei tosiaan pätkät tai osa-aikaiset kiinnosta.
[/quote] Aivan kuin itsellänikin ts. jos tässä lähellä on ollut esim. virkoja auki olen hakenut mutta vielä ei ole tärpännyt ja kun on tosiaan vakipaikka niin ei nuo pätkätyöt kyllä yhtään houkuttele.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Kilometreissä jotain 60, mutta matka-aikana tunti viiva puolitoista, hankalien mutkikkaitten ja ruuhkaisten reittien takia.
6km mutta reilu tunti, ei naurata ei...

Jösses! Onpa sulla sinnittelemistä!

Mulle mun matka on ajankäytön takia hankala, kun palaa 2-3 h päivässä. Se on paljon, kun pitää hoitaa lasten koulut ja hoidot, eikä miehestä ole siinä paljon apua hänen pitkien työpäiviensä ja matkojensa takia.

Yhteistyössä