Kuinka saada tietää onko "toinen nainen" saanut lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harnmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai että ihan lääkäri on kirjoittanut asiattomia reseptejä vokotelllaksesi miehesi :D Tää on kyllä paras!

Minä tekisin sinuna jonkun valituksen koko "lääkärin" toiminnasta. Josko tämä olisi totta.

Tohon mun täytyy puolustaa ap:tä. Tiedän myös yhden lääkärin joka on kirjoitellut sairaslomaa ja reseptiä muista kuin pakkosyistä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Etpä ole tainnut koskaan tavata ketään päihderiippuvaista. Ihminen jolla on riippuvuus, on todella heikko ratkeamaan. Ja aika paljon kertoo sekin ettei nainen jälki käteen edes yrittänyt kieltää tekosiaan.

Ja kyllä se minusta on jo huiputusta jos valehtelee käyttävänsä ehkäisyä muttei käytä vaan tahallaan hankkiutuu raskaaksi.

Ja ei. Mies ei ole päässyt kuin koira veräjästä vaan joutunut kärsimään asiasta ehkä liiankin kanssa.

Kuitenkin nyt ei ollut tarkoitus keskittyä jo tapahtuneeseen!

Kysyin neuvoa siihen miten saisin selvyyttä asiaan.

Se lapsi oikeasti perii isänsä muiden sisarusten kanssa. kyllä se selville tulee, ennemmin tai myöhemmin. Äiti voi hakea leareitakin takautuvasti vaikka vasta vuosien päästä.

etkö juuri kirjoittanut tietäväs missä se nainen on töissä? kai siitä tiedosta jotain hyötyä on? ja jos tää juttu nyt TODELLA on totta, jotta suuresti epäilen niin kai sille naiselle on jotain seurauksia tuollaisesta toiminnasta tullu?

Alkuperäinen kirjoittaja Perii isänsä:
No kyllä sun miehen pitää elarit maksaa.

Lapsesi saavat tietää sisaruksestaan VIIMEISTÄÄN perinnönjaossa. Tuo lapsi on isänsä perintöön yhtä oikeutettu kuin omat lapsenne.

tää on täysin totta!

Alkuperäinen kirjoittaja mullakin puolisisko:

Lapsesi saavat tietää sisaruksestaan VIIMEISTÄÄN perinnönjaossa. Tuo lapsi on isänsä perintöön yhtä oikeutettu kuin omat lapsenne.

tää on täysin totta!

Miten on, onko isää pakko ilmoittaa mihinkään rekisteriin? Entä jos isää ei "tiedä"? Kun onhan näitäkin, jotka vain haluavat sen lapsen, mutta eivät halua biologista isää millään tavalla elämäänsä, edes elareitten muodossa.

Peesi. Tiedän ettei päihdehullu vanhempi voi ikinä olla hyvä isä. [/quote]

PIENTÄ yleistystä... tunnet ilmeisesti kaikki päihderiippuvaiset miehet? ja päihdehullu-termiä ei ole olemassakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

tää on täysin totta!

Miten on, onko isää pakko ilmoittaa mihinkään rekisteriin? Entä jos isää ei "tiedä"? Kun onhan näitäkin, jotka vain haluavat sen lapsen, mutta eivät halua biologista isää millään tavalla elämäänsä, edes elareitten muodossa.

Ei oo pakko. Isänsä perintöä vaille jäävät nämä "isättömät" lapset.

tää on täysin totta!

Niin paitsi jos nainen jättää asian sikseen, eikä vaadi isyystestejä. Jos isä ei lasta tunnusta, eikä testejä tehdä, niin lapsi ei isäänsä peri. Kun eihän silloin kukaan virallisesti edes tiedä että kuka lapsen isä on.

Antamillasi tiedoilla minäkin saisin tuon ihmisen langanpäähän. Onkohan ihan fiksua kuitenkaan levitellä netissä kaikkia tietoja, voit hankkia lisää itsellesi pohdittavaa. Porvoon suunnasta tuulee.

Miksi tätäkin heti epäillään provoksi? Tietäisitte vaan mihin ihmiset pystyy.
Oletteko ikinä kuulleet mielenterveyden sairauksista?
Minä soittaisin tuntemattomasta numerosta lehtimyyjäksi tekeytyen, se oli hyvä idea.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

tää on täysin totta!

Kaikki lapset näkyvät esim. miehen virkatodistuksessa. Jos isä siis nimetty.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Minä soittaisin tuntemattomasta numerosta lehtimyyjäksi tekeytyen, se oli hyvä idea.

Ehkä mua vielä enemmän ihmetyttää, että voiko noin sinisilmäisiä ihmisiä olla olemassa kuin ap....

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Peesi. Tiedän ettei päihdehullu vanhempi voi ikinä olla hyvä isä.

PIENTÄ yleistystä... tunnet ilmeisesti kaikki päihderiippuvaiset miehet? ja päihdehullu-termiä ei ole olemassakaan![/quote]

Joo, tähän sanon kans vastalauseeni. Mun päihderiippuvainen isä oli todella hyvä isä silloin kun sillä oli kuiva kausi.

Jos tiedät paikkakunnan ja nimen, koita kuuklettaa sen alueen lehdestä.

Mä huomasin yks päivä, että netistä löytyy mun nimellä hakemalla typyn syntymäilmoitus. :) Siis se, joka laitettiin lehteen, kun tyttö syntyi (sille ja sille on syntynyt tyttö silloin ja silloin)

No jos ei ollut resepti niin joku muu paperi oli tuolla seassa missä se hetukin oli.

Säilöin nimittäin kaikki siltä peräisin olevat paperit siltä varalta että joskus päätänkin viedä asiaa valviraan. Kerroin asiasta minua hoitaneelle lääkärille(yllättäen tuo laukaisi masennuksen) ja hänen mielestään ihan selvä tapaus joka kannattaisi ilmoittaa. Ilmeisetsi nainen voisi menettää lääkärinlupansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Tää on kyllä niin totta. Se, mistä ette ole lähipiirissänne kuulleet tai itse kokeneet ja tuntuu muutenkin epätodellisen vauhdikkaalta ja keksityltä, voi olla toiselle totisinta totta. Jos minäkin rykäisisin koko elämänstoorini tänne, epäiltäisiin minun porvoolaistumistani heti ensimmäisessä kommentissa. Vaan väärässäpä olisitte.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[

Tarvii tunnustaa lapsekseen. Äiti ei voi vaan sanoa, et se on Meikäläisen Matti. Ja sen tunnustamisen ap kai tietäisi.

Kyllä muuten voi. Miehen veljellä oli juuri tällainen tapaus. Verikokein asia selvitettiin. Ja jos olisi mies kuollut niin tämä lapsi olisi ollut osallinen perinnönjaossa.

Joo, tähän sanon kans vastalauseeni. Mun päihderiippuvainen isä oli todella hyvä isä silloin kun sillä oli kuiva kausi.

No vaikka munkin esikoisen isä on hyvä isä niinä aikoina, kun on selvä, niin sen verta paska on isänä, kun putki on päällä, että parempi ois lapsen kokonaan ilman.

Huoh... tää on kyllä uskomattomin tarina ikinä. Toivon mukaan on provo, ei noin sinisilmäistä naista voi oikeasti olla, eihän? Mä en vaan ymmärrä, että naiset antavat miehen käyttäytyä ihan miten vaan ja silti kaikki on toisen naisen vikaa ja miehen heikkoutta vaan käytetty hyväksi. Millaisina ääliöinä te miehiä pidätte, heikkoina pikkulapsinako, jotka raukkaparat ovat vain naisten sätkynukkeina? Ja toinen kysymys, miks kukaan haluaa sellaista ääliötä itselleen, eikö olis ihan kiva, että parisuhteessa se toinen osapuoli olis ihan aikuinen, vastuuntuntoinen mies ja isä, eikä aina tarvis murehtia kuin lapsesa etä mihin matkaan kauppareissuillaan eksyy...

[

Tarvii tunnustaa lapsekseen. Äiti ei voi vaan sanoa, et se on Meikäläisen Matti. Ja sen tunnustamisen ap kai tietäisi.

Kyllä muuten voi. Miehen veljellä oli juuri tällainen tapaus. Verikokein asia selvitettiin. Ja jos olisi mies kuollut niin tämä lapsi olisi ollut osallinen perinnönjaossa.

Ei muuten voi. Mutta verikoe=isyystesti. Mutta se, että äiti VAIN SANOO tai antaa tiedon neuvolan papreihin tms., että Matti Meikäläinen on lapsen isä, ei riitä, eikä tee miehestä elatusvelvollisuutta. Mutta isyystestithän voidaan vaatia oikeusteitse jos niihin ei suosilla suostu, tai sitten isä voi tunnustaa lapsen vapaaehtoisesti omakseen (näin käsittääkseni toimitaan avopuolisoidenkin kohdalla edelleen, että isä tunnustaa lapsen).

[

Nimen omaan. Mies oli myös käynyt verikokeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
etkö juuri kirjoittanut tietäväs missä se nainen on töissä? kai siitä tiedosta jotain hyötyä on? ja jos tää juttu nyt TODELLA on totta, jotta suuresti epäilen niin kai sille naiselle on jotain seurauksia tuollaisesta toiminnasta tullu?
Ja vaikkei tietäisikään työpaikkaa tuon tarkemmin kuin ap kertoi, niin ei noita paikkoja Suomessa nyt niin valtavaa määrää ole, etteikö yhden aamupäivän aikana jokaiseen soittelisi. Luultavasti ap tietää myös tän naisen asuinpaikan - esim että asuu Savossa - ja se rajaa niitä työpaikkoja jo melko reippaasti.