Kuinka suhtautua siihen, kun mies lähtee karkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jääjä

Vieras
Yleensä riita tilanteissa mieheni yhtä-äkkiä lopettaa puhumisen ja lähtee pois. Sanomatta minne menee, miksi menee, miten kauan on tms. Koko riita jää täysin auki eikä tietoa sovusta ole. Kotona saa odottaa ja jännittää, millon mies tulee ja mitä sitten tapahtuu. Mitä oikein voin tehdä? Tuntuu, että mies ei arvosta lainkaan minua ja minun tunteitani.

Nii, voi harmi, epäreilulta tuntuu. Tosi epäkypsää, vaikea rakentaa tasa-arvoista suhdetta ihmisen kanssa joka käyttää valtaa tuolla tavalla. Mieti haluatko elää hänen kanssaan ihan oikeasti?

En todellakaan halua loppu elämääni viettää näin, että saa "pelätä", mitä riitojen jälkeen tapahtuu. Osaisiko kukaan neuvoa, mitä minä voisin tilanteelle tehdä? Vai täytyykö miehen itse vain tajuta mitä tekee väärin...

Ootkos miehes kanssa jutellu tuosta, miks noin tekee? Kyse ei välttämättä o arvostuksen puuttumisesta vaan siitä, että tarvii aikaa ajatella... Etäisyyttä tilanteeseen. Itekin välillä riidan aikana hiljenen, kun en jostain syystä löydä sopivia sanoja ärsyyntymykseltäni. Sitäpaitsi on paljon parempi ottaa aikalisä ja poistua hetkeks ku alkaa vaikka riehumaan. Tietty olis ihan hyvä ilmottaa missä on ja millon mahtaa kotiutua, jos paikka ei o tiedossa.

Yhteistyössä