Kuinka teillä on selkärankaa laihduttaa/kiinteyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Kuopus kohta 7kk ja mua ei kiinnostaisi tehdä yhtään mitään... Tai mä haluaisin laihtua/kiinteytyä, vaikka olenkin normaalipainoinen, mutta eikös se vähän niin mene että pääasia että on itse tyytyväinen. En mitään huimia muutoksia tahdo, mutta kun mä EN SAA MITÄÄN AIKAISEKSI. En jaksa, ei kiinnosta vaikka kuitenkin haluaisin. Tosin ei mua kiinnosta mikään muukaan tällä hetkellä, mutta kuinka olette saaneet itsenne tekemään jotain ja mitä olette tehneet? Jumpanneet kotona, lenkkeillyt? Luin sen Elina Nurmen haastattelut muutama viikko taaksepäin ja kihisin raivosta. Se sanoo kuinka ei tehnyt mitään ihmeellistä laihtuakseen ja mä tietenkin ihan innoissani katsoin tekstin neuvojen toivossa. Ei se mitään ihmeellistä tehnytkään, muuta kun paastonnut.. Mä lähinnä odotin että se olisi ollut jotain vähemmän rankempaa kropalle, varsinkin kut itse satuin sillon vielä imettämään. |O :|

mä oon ehkä laiskin ihminen ever mutta mut sai liikkeelle carmenelectran jumppa/tanssi/striptease videot :) ne oli hauskoja ja helppo tehä ja lopulta niitä liikkeitä pysty tekee jo miehen edessäkin :)

Siitä pitääkin ottaa elämäntapa.

Lenkin jälkeen tuntuu hyvältä ja sen kun tietää niin taas lähtee, vaikkei hiukkaakaan huvita.

Ja. Kun kiloja tulee heti kun jättää lenkit väliin, on jo pakkotilanteessa. :|

"Mitäs lähdit" totesi äijä tossa vieressä... tarkoittaen sitä ekaa lenkkiä...
Niinpä. :/

Mä oon vaan ottanut tavaksi jumpata telkkua katsellessa, sitä tulee ihan huomaamatta tehtyä ja tuloksia syntyy. :)
Juri aamulla ihailin vatsaa, eipä ole ollut näin litteä viimeisen 5 vuoden aikana. :)
Mulla on jumppakuminauhat, stepperi, nilkka/käsipainot ja tasapainolauta, niitä vaihdellen saa kivasti treenattua vähän joka paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Kuopus kohta 7kk ja mua ei kiinnostaisi tehdä yhtään mitään... Tai mä haluaisin laihtua/kiinteytyä, vaikka olenkin normaalipainoinen, mutta eikös se vähän niin mene että pääasia että on itse tyytyväinen. En mitään huimia muutoksia tahdo, mutta kun mä EN SAA MITÄÄN AIKAISEKSI. En jaksa, ei kiinnosta vaikka kuitenkin haluaisin. Tosin ei mua kiinnosta mikään muukaan tällä hetkellä, mutta kuinka olette saaneet itsenne tekemään jotain ja mitä olette tehneet? Jumpanneet kotona, lenkkeillyt? Luin sen Elina Nurmen haastattelut muutama viikko taaksepäin ja kihisin raivosta. Se sanoo kuinka ei tehnyt mitään ihmeellistä laihtuakseen ja mä tietenkin ihan innoissani katsoin tekstin neuvojen toivossa. Ei se mitään ihmeellistä tehnytkään, muuta kun paastonnut.. Mä lähinnä odotin että se olisi ollut jotain vähemmän rankempaa kropalle, varsinkin kut itse satuin sillon vielä imettämään. |O :|

Teen joka aamupäivä ( arkisin) kunnon vaunulenkin ennen leikkipuistoon menoa. Vauva on vaunuissa ja esikoinen seisoo seisomatuella. Hoidan kauppareissun samalla. Arki-iltaisin en syö mitään klo: 19.00 jälkeen, viikonloppuisin kyllä. En ole varsinaisesti ollut dieetillä, kun en niihin usko. Syön samaa ruokaa kuin muukin perhe. Ja nyt, neljä kuukautta synnytyksen jälkeen, mahdun samoihin vaatteisiin kuin ennenkin. Lihoin 25 kiloa raskauden aikana. Nyt on vielä viisi kiloa pudotettavaa, mutta olen jo normaalipainoinen BMI:n mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä oon ehkä laiskin ihminen ever mutta mut sai liikkeelle carmenelectran jumppa/tanssi/striptease videot :) ne oli hauskoja ja helppo tehä ja lopulta niitä liikkeitä pysty tekee jo miehen edessäkin :)

mistä näitä saa? videoita siis

Mulla oli pikkuneidin imetysaikaan, viime kesänä kun vielä täysimetin, paino n. 70 kg, kerran vaaka jo vilautti 69,8 kg. MUTTA nyt puolitoista kuukautta sitten meinasin tippua jaloiltani kun kampesin vaakaan ja lukema: 80,2!!! Siitä se motivaatio kummasti vaan nosti päätään kun vaakalukema oli yli 80 kiloa ja tajusin, että nyt on PAKKO tehdä jotain ennen kun on liian myöhäistä ja peli menetetty niin kilojen kun terveyden kanssa. 6 viikkoa takana ja tänä aamuna vaaka näytti 74,8. 65 kiloa olisi tavoite ensi syksynä ja siinä alle 70 kilossa aion myös pysyä!

Sun kirjotuksesi oli kuin mun päästä paitsi, että mulla olis pudotettavaa semmoset 30kg. Nuorimmainen on kans 7kk ja koko ajan on mielessä et pitäs saaha painoa pois vaan kun ei vaan saa ihteä niskasta kii. Tää tosissaan ottaa päähän,,,, tuntuu että kohta ei kehtaa liikkua missään. Mutta mistäs sen itsekurin saisi?

Yhteistyössä