T
*tyttö tuollainen*
Vieras
Meillä on ihana mutta työläs tytteli pian yks vee. Haluaisin toista alkaa yrittää, mielestäni noin kahden vuoden ikäero olisi ihan hyvä. Ensimmäistä tehtiin vuosi, ties kuinka kauan menee tän toisen raskauden aikaansaamisessa. Mutta mies haluaa ainakin sen kolme vuotta ikäeroa, vaikka aiemmin ollaan puhuttu että pari vuotta ois ok. Harmittaa kun mun mielipidettä ei kuunnella ja kun mieskin tietää et siinä voi mennä tosi kauan ennen ku mä viitsin raskautua. Sanoin että no mua ei sitte seksi kiinnosta yhtän enää jos se päättää yksin asian. Mä en kuulemma saa kiristää. Mä mitään kiristä, sanoin vaan että ei sitte seksi voi vähempää kiinnostaa.
Miten te joilla sama tilanne, olette asian ottaneet ja oletteko saaneet sovittua miehen kaa asian niin et kumpikin ois tyytyväinen..? Onhan tää raskasta mut ei se oo pelkästään hampaiden kiristelyä ja väsymystä kun lapsia on...
Miten te joilla sama tilanne, olette asian ottaneet ja oletteko saaneet sovittua miehen kaa asian niin et kumpikin ois tyytyväinen..? Onhan tää raskasta mut ei se oo pelkästään hampaiden kiristelyä ja väsymystä kun lapsia on...