Kuinka usein pesette kotinne lattian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meme"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran, pari viikossa koko huushollin kostealla moppaan, öljyliinaa käytän useammin, kun tää on pölyn kerääjä kämppä :( Muuttaessa harjaisin lattiat, mut samat jäljet pysyi muovimatoissa enivei...

Ei lapsia, lemmikkejä kyllä.

Joka toinen viikko matot pihalle ja luuttu kouraan ja tästä tulee harvemmin luistettua. Toisinaan joka viikko ja joskus moppaan mattojen ympäriltä.
Imurilla sitten kerran tai kaks viikossa. Neliöitä joku 160, että paskat vissiin leviää sen verran hyvin, kun ei ton tiuhempaan oo tarvetta siivota. Tykkään siististä kodista.

Mä en pese oikeastaan koskaan :snotty:

Mies pesee lattiat n. kerran kuussa.

Kostealla rätillä pyyhkäisen keittiön lattiaa miltei päivittäin, ja muiden huoneiden lattioita jos niissä on jotain nuhrua.

Imuri käy melkein päivittäin.

Meillä viedään matot ulos viikottain tai kerran 2 viikossa. Samalla isompi siivous eli pyyhitään kaapit, pölyt ym, sekä nihkeäpyyhitään parketit ja laattalattiat pestään ja tietenkin lakanoiden vaihto. Vessa ja pesutilat kunnon pesu. Imuroidaan ehkä 3X viikossa, samalla vessan siivous. Meitä asuu kaksi aikuista ja yksi lapsi tässä taloudessa. Siistimpää saisi mielestäni olla, en jaksa kuitenkaan rasittaa itseäni.

Siivooja käy joka toinen viikko imuroimassa ja pesemässä lattiat. Toisinaan en siinä välissä tee itse mitään, yleensä korkeintaan imuroin ja vähän puhdistelen vessaa. Yksi lapsi ja minä.

Vähintään kerran viikossa tai sitten useammin, jos on aihetta. =) Mulla on joku kumma friikki lattioista, eli vaikka muuten kämppä olis mullin mallin lapsen leikin jäljiltä, niin ei haittaa, mutta lattia pitää olla puhdas... :D Ehkä kanssa tuon laminaatin syy, kun siinä näkyy herkemmin roskat, vaikka onkin tosi vaalea.

Itse harvemmin imuroin tai pesen lattioita. Mieheni imuroi joka päivä ei kuitenkaan koko taloa vaan imurointia tarvitsevat lattiat. Hän myös pesee lattiat säännöllisen epäsäännöllisesti, jossain vaiheessa se oli kerran viikossa nykyään harvemmin. Meillä on ISO talo joten pakko kokoajan siivota jotain nurkkaa jotta yleisilme pysyisi siistinä/puhtaana.

Imuroin kerran viikossa tai useammin, jos tarvii. Lattioita (parketteja) en ole pessyt kertaakaan tässä asuessa eli vuoteen. Pyyhin aina tahrat lattiasta imuroinnin yhteydessä ja siinäpä se.

Meillä kuuluu vuokraan muuttosiivous eli luotan siihen, että kun muutetaan, se siivouslafka kuuraa sitten lattiankin :)

Uusimmat

Yhteistyössä