T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä just mietin et kuinkakohan usein normaalipainoset ihmiset syö. En vaan ehtiny tehdä alotusta.
Mun syömiset rippuu paljon työvuoroista, teen kolmevuorotyötä, mut normaalina vapaapäivänä syön aamiaista kun herään sit jossainvaiheessa lämmintäruokaa ja sen lisäks välipaloja ja tarpeen ja pisteiden riittävyyden mukaan iltapalaa. Oon siis Painonvartijoissa. Se mihin aikaan sen lämpimän ruuan syön riippuu siitä mitä muuta tekemistä on. [/quot'mu
mulla olisi tarkoitus koittaa nyt noilla pisteillä..voisitko heittää jotain yleisimpiä.
ja kuinka paljon 172 ja 74 kg saa syödä päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä just mietin et kuinkakohan usein normaalipainoset ihmiset syö. En vaan ehtiny tehdä alotusta.
Mun syömiset rippuu paljon työvuoroista, teen kolmevuorotyötä, mut normaalina vapaapäivänä syön aamiaista kun herään sit jossainvaiheessa lämmintäruokaa ja sen lisäks välipaloja ja tarpeen ja pisteiden riittävyyden mukaan iltapalaa. Oon siis Painonvartijoissa. Se mihin aikaan sen lämpimän ruuan syön riippuu siitä mitä muuta tekemistä on. [/quot'mu
mulla olisi tarkoitus koittaa nyt noilla pisteillä..voisitko heittää jotain yleisimpiä.
ja kuinka paljon 172 ja 74 kg saa syödä päivässä.
Sun kannatta käydä ryhmässä ainakin yhden kerran niin että saat tarkat pisteluvut, nykyään otetaan huomioon ikä työn kuormittavuus ja paino ja jotain muitakin kun lasketaan henk.koht pisteet mitä saa päivässä syödä. Mut jos vähänkään järkevästi syö niin ei todellakaan tarvii olla nälissään.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Alkuperäinen kirjoittaja miisku:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä just mietin et kuinkakohan usein normaalipainoset ihmiset syö. En vaan ehtiny tehdä alotusta.
Mun syömiset rippuu paljon työvuoroista, teen kolmevuorotyötä, mut normaalina vapaapäivänä syön aamiaista kun herään sit jossainvaiheessa lämmintäruokaa ja sen lisäks välipaloja ja tarpeen ja pisteiden riittävyyden mukaan iltapalaa. Oon siis Painonvartijoissa. Se mihin aikaan sen lämpimän ruuan syön riippuu siitä mitä muuta tekemistä on. [/quot'mu
mulla olisi tarkoitus koittaa nyt noilla pisteillä..voisitko heittää jotain yleisimpiä.
ja kuinka paljon 172 ja 74 kg saa syödä päivässä.
Sun kannatta käydä ryhmässä ainakin yhden kerran niin että saat tarkat pisteluvut, nykyään otetaan huomioon ikä työn kuormittavuus ja paino ja jotain muitakin kun lasketaan henk.koht pisteet mitä saa päivässä syödä. Mut jos vähänkään järkevästi syö niin ei todellakaan tarvii olla nälissään.
kiitos tästä!
ehkä mä sitten sinen ainakin sen kerran raahaudun.
täytyy myöntää että ottaa aika kovasti itsetunnon päälle.(tieädn että on tyhmää, mutta tälläsenä entisenä luikkuna on vaieka myöntää että nyt on kertynty liikaa)
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Alkuperäinen kirjoittaja miisku:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä just mietin et kuinkakohan usein normaalipainoset ihmiset syö. En vaan ehtiny tehdä alotusta.
Mun syömiset rippuu paljon työvuoroista, teen kolmevuorotyötä, mut normaalina vapaapäivänä syön aamiaista kun herään sit jossainvaiheessa lämmintäruokaa ja sen lisäks välipaloja ja tarpeen ja pisteiden riittävyyden mukaan iltapalaa. Oon siis Painonvartijoissa. Se mihin aikaan sen lämpimän ruuan syön riippuu siitä mitä muuta tekemistä on. [/quot'mu
mulla olisi tarkoitus koittaa nyt noilla pisteillä..voisitko heittää jotain yleisimpiä.
ja kuinka paljon 172 ja 74 kg saa syödä päivässä.
Sun kannatta käydä ryhmässä ainakin yhden kerran niin että saat tarkat pisteluvut, nykyään otetaan huomioon ikä työn kuormittavuus ja paino ja jotain muitakin kun lasketaan henk.koht pisteet mitä saa päivässä syödä. Mut jos vähänkään järkevästi syö niin ei todellakaan tarvii olla nälissään.
kiitos tästä!
ehkä mä sitten sinen ainakin sen kerran raahaudun.
täytyy myöntää että ottaa aika kovasti itsetunnon päälle.(tieädn että on tyhmää, mutta tälläsenä entisenä luikkuna on vaieka myöntää että nyt on kertynty liikaa)
PV:n hyvänolon painotaulukon mukaan sä oot ihan siinä ylärajalla, eli, 172cm 59 - 74 kg. Tosin tohon vaikuttaa luustonrakenne paljon mulla on niin pienet luut et mun pitäis ehdottomasti olla ton oman 160 cm alarajan tuntumassa, eli semmonen 55 kg. Joskus kun oon päässy johonkin 75 kiloon, tällä hetkellä oon 95 kg :ashamed:, niin on ryhmänohjaaja ennen punnitusta sanonu et älä enää paljoo laihduta. Sit kun mä kerron mitä mä sillä hetkellä painan niin menee ihan hiljaseks, kun yläraja olis 64 kiloo.
Yritä muistaa että siellä on sit kans semmosii joiden mielestä sä oot jo ihan normaalipainonen, kun muilla voi olla 40 -50 kiloo tiputettavaa. Ei siellä kukaan sua kattele, siellä käy ihan kaikenkokosia ihmisiä.