S ssvd Vieras 02.02.2011 #2 Lopetin nälkäisenä kauppaan/kaupunkiin lähtemisen. Kun maha on täys, ei tee mieli mennä syömään.
Arwen Undomiel Aktiivinen jäsen 20.06.2007 7 059 0 36 Helsinki 02.02.2011 #3 Täällä myös, ei nälkäisenä kaupoille tai minnekkään. Kotiin en tilaa koskaan. Suunnittelen etukäteen päivän syömiset ja noudatan niitä, hyvin toimii.
Täällä myös, ei nälkäisenä kaupoille tai minnekkään. Kotiin en tilaa koskaan. Suunnittelen etukäteen päivän syömiset ja noudatan niitä, hyvin toimii.