Kuinka usein syöt ulkona ja millaisissa paikoissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika harvoin tulee käytyä, kun lapset eivät tykkää oikein muusta kuin kotiruuasta tai sitten hampurilaisista, joista tas itse en välitä. Yksin käyn välillä syömässä itämaista wokkia, kun on sellainen tilanne tai shoppailemassa kaupungilla. Pizzaa ollaan nyt myös käyty esikoisen kanssa aika usein syömässä. Lähinnä jos ollaan reissussa, niin tulee käytyä ulkona syömässä.

Pari kertaa kuussa. Paikat on ihan taviksia. Meidän pikkukylässä on kaksi ruokaravintolaa, mitkä on auki iltaan saakka ja sitten abc. LIsäksi pitseria ja grilli. Naapurikaupungissa käydään kerran kuussa ostoksilla ja aina kuuluu ruokailu siellä asiaan. Tavispaikkoja esim. rosso, kiinalainen...

[QUOTE="vieras";28256300]5-10 kertaa viikossa kuulostaa paljolta? Vai lasketko sä tähän työpaikkaruokailut mukaan? Lapsia sulla ei taida sitten ollakaan?

Silloin kun olen töissä, syön joka päivä työpaikkalounaan, mutta sitä en varsinaisesti laske ulkona syömiseksi. Samaa ruokaa siellä kuin kotona söisin. Perheenä syödään ulkona tai haetaan noutoruokaa ehkä 2-4 kertaa kuussa. Myönnän, että useimmin mennään silloin jollain pizzalinjalla. Kunnon ravintoloissa harvemmin.[/QUOTE]

Lasken työajan ruokailut, joita tulee ainakin se ma-pe 5 kertaa. Sitten tulee myös asiakastapaamisia, joissa usein syödään. Ravintoloissa pääasiassa, mutta voin syödä päivän ruuan pikaruokapaikoissakin. Lasten kanssa silloin tällöin tulee käytyä syömässä, yksinkertaisesti ei huvita lähteä kun niissä tulee käytyä muutenkin käytännössä päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en nyt tajunnu taas...;28256020:
No mitäs outoa siinä nyt on, että kotiruoka maistuu? Vai meinaatko, että kaikki mitä muut tekee toisin kuin sinä, on outoa? Kyllä varmaan jokainen meistä voisi syödä vaikka joka aterian muun ihmisen laittamana, mutta jos itse osaa hyvää ruokaa tehdä, niin ei kaikilla ole tarvetta ulkona syömiseen...

Kaikilla ei ole mitenkään aikaa valmistaa itse ruokaa.

Yhteistyössä