KUINKA VARMA tai KUINKA EPÄVARMA olet auton ratissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos joku tarjoutuu ajamaan, niin annan mielelläni hänen ajaa. Talvisin pelkään, että auto luistaa jonnekin. Kesäisin ajan varmasti kotikaupungissa. Kun ottaa asenteen, jotta tutkii vaikka rauhassa liikennemerkit, eikä aja vain muun liikenteen kauhean vauhdin mukana, jos ei sillä tavoin huomaa liikennesääntöjä.
 
välillä epävarma, ainakin kovaa ajaessa sen huomasin kun tein piirivartijan "ajo"näyttöä.. kaikkii autossa olevii pelotti!

muuten ajelen ihan normi nopeuksissa ihan varmasti
 
Koen olevani varma ratissa. Kovassa vauhdissa ohitustilanteet yleensä vähän jännittää ja yritän niitä välttää / teen ohituksen vain idioottivarmassa paikassa. Ja liukkaalla on tympee ajaa, mutta ei se hirveesti kauhistuta sekään. Siitä olen ylpeä, että ajan jouhevasti enkä jää muiden jalkoihin / haaveile liikenteessä tai esim. moottoritielle kiihdytettäessä.
 

Yhteistyössä