S
Sontsan alla
Vieras
Olen kaksi lasta synnyttänyt, 30-vuotias äiti. Pituutta on 166 ja painoa tasan 51 kiloa.
Myönnän, että olen viimeisen vuoden aikana veltostunut todella paljon, mutta silti miehen kirvelevät kommentit satuttavat niin, että häpeän vartaloani.
Hän tarttuu kiinni vatsamakkarastani ja arvostelee sitä. Siis tosiaan kuopaisee vyötäröltäni esille ja kommentoi.
Häneltä on myös tullut kommentteja, joissa toteaa, että "jaaha, kasvatat siis mahaa". Hän on ruvennut tarkkailemaan mitä syön.
On todella kirvelevää, kun hän tekee tuota. Tuntuu että olen suurennuslasin alla ja minulla on todella epäeroottinen olo.
Odotan kauhulla niitä hetkiä jolloin minun pitäisi riisuuntua hänen edessään.
Odotan kauhulla, milloin hän taas alkaa kommentoimaan mahastani.
Ennen mies piti minua kauniina, nyt hän on alkanut heiluttelemaan mahamakkaraani ja sitten syyttävään sävyyn sanoo "ei sinulla ennen tällaista ole ollut".
Minä en ennen ole hävennyt vartaloani vaan olen pitänyt kauniina, nyt häpeän.
Onko kellään muulla näin uskomattoman epäkohteliasta miestä?
Myönnän, että olen viimeisen vuoden aikana veltostunut todella paljon, mutta silti miehen kirvelevät kommentit satuttavat niin, että häpeän vartaloani.
Hän tarttuu kiinni vatsamakkarastani ja arvostelee sitä. Siis tosiaan kuopaisee vyötäröltäni esille ja kommentoi.
Häneltä on myös tullut kommentteja, joissa toteaa, että "jaaha, kasvatat siis mahaa". Hän on ruvennut tarkkailemaan mitä syön.
On todella kirvelevää, kun hän tekee tuota. Tuntuu että olen suurennuslasin alla ja minulla on todella epäeroottinen olo.
Odotan kauhulla niitä hetkiä jolloin minun pitäisi riisuuntua hänen edessään.
Odotan kauhulla, milloin hän taas alkaa kommentoimaan mahastani.
Ennen mies piti minua kauniina, nyt hän on alkanut heiluttelemaan mahamakkaraani ja sitten syyttävään sävyyn sanoo "ei sinulla ennen tällaista ole ollut".
Minä en ennen ole hävennyt vartaloani vaan olen pitänyt kauniina, nyt häpeän.
Onko kellään muulla näin uskomattoman epäkohteliasta miestä?