kuinka voisi saada kaksoset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan

Vieras
siis haluan kaksoset tai vaikka kolmoset.... :D
kun monesti kuulee että"huomaa kyllä et on ainut lapsi..." > ja lapsi reilun vuoden ikäinen niin millä todennäköisyydellä saisin kaksoset, kun en halua kuulla noita inhottavia kommentteja "millos teette sitte toisen " yms...

Harvat ansaitsee kaksosia, eli harvoille ja onnekkaille ne annetaan edes. Meillä ei ole suvussa kaksosia ja lapset on luomut - joskus vain sattuu jättipotti kohdalle, kun lasta oikein kovasti toivoo.

Minulla vanhalla reistaili menkat ja sain Pricanykiä ja aloin odottaa kaksosia. Toinen tuli pois alkuviikoilla, varmaankin onnettomuuden vuoksi. Onneksi sain vain tuon ihanan yhden.

[QUOTE="vieras";24026063]Yllä ne tulikin, eli 2 vaihtoehtoa: Tekee lapsia henkilön kanssa, jonka suvussa moniraskauksia, tai hedelmöityshoidoilla.[/QUOTE]

Erimunaisissa kaksosissa ainoastaan äidin geeneillä on merkitystä, koska miehen geenit eivät vaikuta munasolujen irtoamiseen. Identtisten kaksosten kohdalla molempien geeneillä on merkityksensä, ja joidenkin tutkimusten mukaan etenkin miehen geenit olisivat tässä isossa roolissa.

ei tuo että suvussa on kaksosia takaa mitään. meillä on paljon sekä mulla että miehen puolella. eipä ole kaksosia meille tullut eikä taida tullakaan koska meillä on jo kolme lasta eikä enempää haluta...

Ja mulla päinvastainen tilanne. Haluaisin vielä 3. lapsen, mutta suku on TÄYNNÄ kaksosia. 4 lasta en todellakaan halua!! Joten taitaa jäädä tekemättä se kolmas niiden tuplien pelossa... :(

täällä tuplaäiti, joka on saanut hoidoilla lapsensa. tyttö ja poika tuli ja olen niin ylpeä siitä että olen saanut kokea jotain niin ainutlaatuista kuin kaksosten välisen siteen!

Yhteistyössä