N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Antakaa palautetta kauppojen ostoista vastaaville!
Alkuperäinen kirjoittaja pojan äiti:No ilmeisesti aika monikin kun ne kaupat niitä niin ahkerasti hamstraa! Tosi ikävän näkösiä ovat... Harvoin näkee pienille pojille iloisen värisiä ja mielikuvituksellisia vaatteita!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Antakaa palautetta kauppojen ostoista vastaaville!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostan kyllä sieltä tyttöjen puoleltakin vaatteita pojalle. En tiennyt, että esim. punaisten ulkohousujen ostaminen eri sukupuolen tangosta on kiellettyä...
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:jaa, mie ostan juurikin mustia ja tummia vaatteita pojalle, hämähäkkejä,liskoja,lohikäärmeitä,pääkalloja kuvioina.. jo ihan vauva-aikana puin mustiin bodyihin jne.
satun vain tykkäämään niistä, itse en taas osta pojalle mitään iloisen kirkkaan värisiä nalle ym vaatteita.. ne on ällöjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostan kyllä sieltä tyttöjen puoleltakin vaatteita pojalle. En tiennyt, että esim. punaisten ulkohousujen ostaminen eri sukupuolen tangosta on kiellettyä...
Sama täällä ja tytölle poikien puolelta.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Menee hermo, koska jouduin vähän aikaa sitten siirtymään H&M:llä isompien poikien osastolle. Ne vaatteet on ihan kauheita joitain kivoja kauluspaitoja lukuunottamatta.
Kaiholla katselen sinne alle 86cm:n osastolle, niitä ihania vaaleansinisiä ja turkooseja värejä, tikruja ja muita mukavia otuksia.
Ymmärrän että 5 vee haluaa mörköpaidan, mutta minä en halua sellaista 1v9kk:lle pojalleni!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostan kyllä sieltä tyttöjen puoleltakin vaatteita pojalle. En tiennyt, että esim. punaisten ulkohousujen ostaminen eri sukupuolen tangosta on kiellettyä...
Sama täällä ja tytölle poikien puolelta.
Alkuperäinen kirjoittaja irina:no en tiedä kuka ne kaikki ostaa, mutta esim. eräs tuttavani puki jo vauvalle pääkallokuvioituja mustia ja muita tummansävyisiä vaatteita. Vauva on tyttö. Aika kamalia mielestäni..
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Samaa ihmetellyt. Tai siis sitä ettei pojille löydy kivoja ja värikkäitä vaatteita ja mm. sitä punaista mitä meidän poika rakastaa. Inhoan synkkiä ja pääkallovaatteita. Tytöille kyllä löytyy vaikka mitä kivaa mutta poikia sorsitaan. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Samaa ihmetellyt. Tai siis sitä ettei pojille löydy kivoja ja värikkäitä vaatteita ja mm. sitä punaista mitä meidän poika rakastaa. Inhoan synkkiä ja pääkallovaatteita. Tytöille kyllä löytyy vaikka mitä kivaa mutta poikia sorsitaan. :kieh:
itsellä kaksu tyttöä,joille helppo löytää nättejä vaatteita,mutta kolmelle kummipojalle ei meinaa löytää millään,ovat justiin sellaisia rumia" likaisen värisiä".Miksei etenkin pienille pojille voida tehdä enemmän puuhapete,Tomi tarktori yms... vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoisen äitinä en osaa pahemmin vertailla, mutta tuntuu, että tämä on muuttunut ihan viime vuosina. Kirpparilta ostin läjän vaatetta pojalle pöydästä, jossa vaatteet olivat ilmeisesti unohtuneet useammaksi vuodeksi kaapin perukoille. Niissä oli lapsekkaita aiheita, kirkkaampia värejä jne. Tai sitten myyjä oli onnistunut hamstraamaan kivat vaatteet aikanaan.
Kun olen jutellut asiasta mm. äitini kanssa, ei 80-luvulla ole ollut samaa ongelmaa. Lapsille on löytynyt ihan eri tavalla lasten vaatteita.
Alkuperäinen kirjoittaja SD:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Esikoisen äitinä en osaa pahemmin vertailla, mutta tuntuu, että tämä on muuttunut ihan viime vuosina. Kirpparilta ostin läjän vaatetta pojalle pöydästä, jossa vaatteet olivat ilmeisesti unohtuneet useammaksi vuodeksi kaapin perukoille. Niissä oli lapsekkaita aiheita, kirkkaampia värejä jne. Tai sitten myyjä oli onnistunut hamstraamaan kivat vaatteet aikanaan.
Kun olen jutellut asiasta mm. äitini kanssa, ei 80-luvulla ole ollut samaa ongelmaa. Lapsille on löytynyt ihan eri tavalla lasten vaatteita.
no kyllä noi retro vaatteet on tullu takasin että eiköhän valikoima on kuitenkin isompi ku esim. 90-luvulla. kannattaa shoppailla useammassa kaupassa ku prisma niin näkee muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:En ainakaan minä! Taistelen viimeiseen hengenvetoonsaakka noita örkki-supersankarihirvityksiä vastaan. Onneksi poika 4 v. oli eilen oikein onnessaan paidoista, jotka sille ostin. Värikästä ja sopivan lapsekasta sen olla pitää!
T: Äiti, jonka pojalla ei ole yhtään sinistä vaatetta