Kuka tietää, tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikukas84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oikukas84

Jäsen
02.03.2005
542
0
16
Eli tänään käyty rakenneultrassa rv 19+6 ja kätilö ystävällisesti kieltäytyi ottamasta kantaa sukupuoleen. Tulosti kuitenkin kuvan josta "voi sitten itse katsoa" :D

No me ollaan mielipide tehty kuvan perusteella mutta olisi kiva kuulla muidenkin =)

Elikkäs onko tulossa mielestäsi tyttö vai poju?

http://www.aijaa.com/v.php?i=1142899.jpg

Kyllä mäkin sanoisin tosta kuvasta, että poika olisi :D Mihin tulokseen ootte itse päätyneet vai onko mielipide sama, kuin mikä oli eilen ainakin vielä? ;)

Mä nään ihan selvästi kivekset ja pippelin tossa kuvassa, enkä puhu siitä suuresta "ulokkeesta"...

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en edes saa selvää koko kuvasta. mitenpäin on otettu?

No sieltä alapäästä se kuva on otettu, jalkojen välistä :whistle:

Juu joo :D Itse en koskaan sellaista kuvaa ole saanut, joten siksi oli hakusessa ;) Ultrassa eivät edes sanoneet mulle kumpi on tulossa, mutta eivät kyllä antaneetkaan alapäästä kuvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mä en edes saa selvää koko kuvasta. mitenpäin on otettu?

No sieltä alapäästä se kuva on otettu, jalkojen välistä :whistle:

Juu joo :D Itse en koskaan sellaista kuvaa ole saanut, joten siksi oli hakusessa ;) Ultrassa eivät edes sanoneet mulle kumpi on tulossa, mutta eivät kyllä antaneetkaan alapäästä kuvaa.

En mäkään oo tavallisessa ultrassa saanut. Eikä oo vahingossakaan pidempiä aikoja jalkojen välistä kuvattu :kieh: 4D-ultrasta sit sain kuvan toisen poikamme sukukalleuksista :whistle: :D

Yhteistyössä