Kuka tietää, tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oikukas84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi kun mulla ei ole koneelle skannattuna pojan ultrakuvia, mut meillä on lähes samanlainen ultrakuva kun tuo minkä laitoit tänne linkkinä..asentonsa puolesta ja muutenkin :wave: olin varma omasta tapauksestani että poika sieltä tulee kun moisen kuvan näin ja samaa väittäisin sinunkin tulokkaastasi, mutta ainahan kuva voi valehdella, -kyse voi olla esim. napanuorasta..

Miksi ei näkyisi noilla viikoilla? :o Toihan on ihan selvä. Me saatiin 4D-ultrasta ihan samanlainen kuva, siinä lääkäri näytti, missä on kivekset ja pippeli ja aivan selvästi ne näkyivät, just tuolla tavalla. Ja kuva todellakin on jalkojenvälistä, että ei todellakaan ole nenä :laugh: Haloo. No ei kai :D Mun mielestä on vaan niin selvä.

Harmi, kun mulla ei oo koneella niitä kuvia sieltä meijän ultrasta... Löytäisinköhän ne jostain...

Tyttö. Jalathan on tossa paljon alempana, pyllyn ääriviivat ihan alhaalla ja siinä ei näy pojan vehkeitä. Toi minä oot ympäröiny, on niin ylhäällä peppuun nähden, ettei voi olla kivekset ja pippeli

Yhteistyössä