Kuka tietäisi kaupparekisteriotteesta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Voi hldhashfklsnmsn!!!! Hermot menee!!!!! Liitto saanut päähänsä haluta lisäselvityksiä ja kaipaavat kaupparekisteriotetta... Mistä mä sellasen taion? Ja miks ihmeessä ne NYT haluavat sen?

Mihin siis soitan ja pyydän sitä paperia, kun ei harmainta haisua mulla!!!

Ja nettipalvelustahan se näkyy, siis Patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta yrityksen perustiedoissa mainitaan, että on rekisteröity. Vanhanaikainen paperi, ei sitä yleensä kaivata.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Maistraattiin ku soitat niin sieltä semmosen saat. Hinta tais olla n. 10?

Siis tä???? Pitääkö siitä vielä maksaa???? Ei oo todellista!!! Ikuna ei oo liitto tarvinnu mitään tommosia ja nyt sit monen kaavan kautta tarviavat papeita, eikä mikään ole muuttunut! Liitto vaihtoon!!!

Siis ihan oikeasti sitä paperia ei tarvita. Vanhakantainen tapa pyytää sitä. Netistä löytyvät perustiedot, joista selviää mm. kaupparekisteritiedot, ennnakonperintärekisteri jne sekä y-tunnus, osoite jne

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Voi hldhashfklsnmsn!!!! Hermot menee!!!!! Liitto saanut päähänsä haluta lisäselvityksiä ja kaipaavat kaupparekisteriotetta... Mistä mä sellasen taion? Ja miks ihmeessä ne NYT haluavat sen?

saa aarre.fi:stä

Alkuperäinen kirjoittaja muistaakseni:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:

saa aarre.fi:stä

Ei kai "saa", vaan joutuu ostamaan. Mutta Ytj:n palvelusta voi ilmaiseksi tarkistaa tiedot. Ja jos ne sieltä löytyvät, ei yleensä kukaan selväjärkinen enää vaadi varsinaista rekisteriotetta.

Tai ainakaan meillä ei ole niin käynyt.

Yhteistyössä