U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja k:En katsonut. Luultavasti en myöskään tunnistaisi itseäni. Aina on eletty suu säkkiä myöten, ei ole ollut talouskriisin poikastakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei jestas miten tyhmää sakkia. Nettotulot yli 4000 tonnia ja tuossa jamassa. Työmatkakulut yli 700 euroa kuussa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei jestas miten tyhmää sakkia. Nettotulot yli 4000 tonnia ja tuossa jamassa. Työmatkakulut yli 700 euroa kuussa??
Joo. Ihan samoihin asioihin kiinnitin huomiota. Katsoiko joku ohjelmaa alusta asti, että miten työmatkakulut voi olla noin paljon??
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei jestas miten tyhmää sakkia. Nettotulot yli 4000 tonnia ja tuossa jamassa. Työmatkakulut yli 700 euroa kuussa??
Joo. Ihan samoihin asioihin kiinnitin huomiota. Katsoiko joku ohjelmaa alusta asti, että miten työmatkakulut voi olla noin paljon??
ei siinä mun mielestä kerrottu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan uskomattomia törppöjä. Saman tyyliset perheet ovat lisääntyneet hurjasti viimeisen vuoden aikana ja tulee lisääntymään. Jo vuosi sitten kuntien velkaneuvojille oli isot jonot. Kohta ne jonot ovat katastrofaaliset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä katsoin ohjelman ja eka ajatus mikä tuli mieleen oli että kyllä pariskunnalla on pokkaa kun pystyy esittelemään pommin jäljiltä olevaa kotia ja surkeaa taloudenhoitoa julkisesti. Minä en kyllä tuohon pystyisi. En kyllä päästäisi edes asioita tuohon jamaan..