Kumman hiihtoloman valitsisit 4 lapsen (ja puolison) kanssa lasten ikähaitari 1-15v,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhhh

Vieras
koko loma kotona ja ehkä joku päiväreissu kylpylään tms. tai alkulomasta muutama päivä kotona ja loppuloma vuokramökillä n. tunnin ajomatkan päässä kotoa?

Koko loma rentoillen kotona tutuissa maisemissa ehkä tehden jotain pieniä retkiä lähiympäristöön. Tänä vuonna meillä lomilla 6 lasta joista vanhin täyttää 14 ja pienin 1. Kotona ollaan, käydään kesällä lintsillä ja sit tutustutaan kotikaupunkiin syvemmin. Eli ykkösen valitsisin noista.

koko loma kotona ja ehkä joku päiväreissu kylpylään tms

Mökkilomat ovat mulle kauhistus. Joskus on käynyt niin, että mökkiä saa siivota ensin, että siellä voi olla. Lopuksi pitää taas siivota. Siivousvälineetkin voivat olla niin onnettomia, että niitäkin pitää hankkia. Lyhyttä lomaa ei jaksa viettää sillä tapaa.

Koko loma rentoillen kotona tutuissa maisemissa ehkä tehden jotain pieniä retkiä lähiympäristöön. Tänä vuonna meillä lomilla 6 lasta joista vanhin täyttää 14 ja pienin 1. Kotona ollaan, käydään kesällä lintsillä ja sit tutustutaan kotikaupunkiin syvemmin. Eli ykkösen valitsisin noista.

Kuinka onnistutte saaman teinin osallistumaan noille retkille? Kiinnostaisi vaan, meillä on vähän vastaava setti tässä. Vastaus melkeinpä joka ehdotukseen on "mä en siis ainakaan saleen lähe tonne" tai "hei haloo unissas tulin".

En lähtisi mökille. Siellä ei ole minulle mitään. Nytkin lomaillaan kotona. Voi nukkua aamulla pitkään. Laittaa hyvää ruokaa, lukea ihania kirjoja. Käymme myös risteilyllä.

[QUOTE="Utelias";29582418]Kuinka onnistutte saaman teinin osallistumaan noille retkille? Kiinnostaisi vaan, meillä on vähän vastaava setti tässä. Vastaus melkeinpä joka ehdotukseen on "mä en siis ainakaan saleen lähe tonne" tai "hei haloo unissas tulin".[/QUOTE]

Meillä nuo kaks vanhinta ovat sellasia, jotka pysyvät varmaan lapsina pitempäännkuin kolme seuraavaa. Toisaalta, koko perhe on edelleen aika lapsellista ja muksutkin suht nörttiä sakkia. Epäilen, että nuo mainitsemasi jutut on pian edessä kuitenkin. Keskimmäinen tytöistä pitää meitä vanhuksia noloina jo kovin usein.

Yhteistyössä