kummilasten vanhemmat, miksi ette kiitä lahjasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitoskunniaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huoh, mie ainakin laitan jo aattoiltana kiitosviestit menemään kaikille lahjan antajille... koska se kuuluu hyviin tapoihin.. :o
ja kyllä jatkossa sitten kun poika on iso niin saa itse kiittää kaikkia lahjan antajia, aivan sama vaikka siellä olisi valeanpunaiset kukalliset pitkätkalsarit :D
kyllä sen verran tapoja pitää olla että kiittää!!

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
meidän poika 13v soitti kummitädileen ja kiitt lahjasta.

Itse halusi soittaa, muiden kummit ei ole synttäreinäkään muistaneet, joten ihania kummeja meidän lapsilla. Eivät muista muulloinkaan,joten siskonion meidän pojalle hyvä kummi, mutta tykkäkin pojasta kovasti kun itellään on vaan tyttöjä.

Kaippa se tykkäis tein pojasta vaikka sillä itsellään ois vain poikia! Eikai tuo sukupuoli siihen vaikuta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itse halusi soittaa, muiden kummit ei ole synttäreinäkään muistaneet, joten ihania kummeja meidän lapsilla. Eivät muista muulloinkaan,joten siskonion meidän pojalle hyvä kummi, mutta tykkäkin pojasta kovasti kun itellään on vaan tyttöjä.

Kaippa se tykkäis tein pojasta vaikka sillä itsellään ois vain poikia! Eikai tuo sukupuoli siihen vaikuta!

vaikuttaa tietenin.ihan itsesanoi että tykkää pojastamme nin kovasti, kun itellään ei o poikia. Toki hän rakastaa omiaki lapsiaan, mutta pojan hän olisi aian halunnutja meidän poika on nyt se hänen "varapoika". Aina kun olla menty sinne hän o ottanut kummipoikansa matkaan aj tehnyt häne kanssan KAHDESTAAN poikien jutuja, joita ei voi kotoan tytöjen kans tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

vaikuttaa tietenin.ihan itsesanoi että tykkää pojastamme nin kovasti, kun itellään ei o poikia. Toki hän rakastaa omiaki lapsiaan, mutta pojan hän olisi aian halunnutja meidän poika on nyt se hänen "varapoika". Aina kun olla menty sinne hän o ottanut kummipoikansa matkaan aj tehnyt häne kanssan KAHDESTAAN poikien jutuja, joita ei voi kotoan tytöjen kans tehdä.

No onneks tein lapsi on sitten poika!