Kummin päin laittaisitte nämä nimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chick

Vieras

Meille siis mitä ilmeisimmin tulossa tyttö ja mun nimisuosikit (ainakin tällä hetkellä) on Matilda ja Emilia, eli vaihtikset olis

Matilda Emilia

tai

Emilia Matilda

...kummasta nimestä siis tekisitte kutsumanimen?

En miettisi ollenkaan miten sointuu pötkönä vaan valitsisin etunimeksi sen josta eniten tykkään. Toisen nimen käyttö on kuitenkin ihan älyttömän vähäistä. Oma lapseni on nyt 3-vuotias eikä tule mieleen yhtäkään tilannetta, jossa häntä olisi kutsuttu koko nimellä. Lomakkeita lukuun ottamatta.

Kiitokset kommenteista. Koitetaan pärjätä kahdella nimellä, kuten esikonkin kanssa. Tällä hetkellä itse olisin taipumassa Matilda Emilia vaihtoehtoon, mutta mieli ehtii toki muuttua tässä vielä moneen kertaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Kiitokset kommenteista. Koitetaan pärjätä kahdella nimellä, kuten esikonkin kanssa. Tällä hetkellä itse olisin taipumassa Matilda Emilia vaihtoehtoon, mutta mieli ehtii toki muuttua tässä vielä moneen kertaan... :D

Loppuuko teidän sukunimi -nen vai jotenkin muuten?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:

Loppuuko teidän sukunimi -nen vai jotenkin muuten?

Ei lopu -nen. On kuitenkin ihan suomalainen ja 3-tavuinen.

Yhteistyössä