O
"outsider"
Vieras
Minulla olisi siis mahdollisuus opiskella työnohessa, mutta kummastakohan olis enemmän hyötyä?
1. Aikuiskoulutuskeskuksessa datanomiksi
2. avoimessa yliopistossa kauppatieteen perusopinnot 30 op
1. Aikuiskoulutuskeskuksessa datanomiksi
2. avoimessa yliopistossa kauppatieteen perusopinnot 30 op