Uskoisin lasta ja pyrkisin vastaisuudessa olemaan tarkempi sen suhteen, että mummi on todellakin leikkimiskunnossa kun lasten kanssa leikkii.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainoa mikä mua ihmetyttää, on ylipäätään koko tilnanne, että 150 kiloinen kaljaa juonut ja vielä mummo (oletettavasti jo iäkäs ihminen siis) leikkii pimeäpiilosta nelivuotiaan kanssa... kenties ketterä ikäisekseen ja varsinkin kokoisekseen. Jotenkin omituinen tilanne kaikenkaikkiaan, mutta näköjään joillekin ihan normaalia.
Kyllä mä varmasti uskoisin omaa lasta. En usko, että 4v keksisi tuollaista ilman syytä.
Ei narsistit leiki piilosta
Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;27524161:Totta tämäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Enpä tiedä oikein;27524365:"Maistissa olevaa". Voi hyvää päivää, voisi rattiin lähteä aivan mainiosti. 150 kiloinen ihminen ei ole maistissa kahden kaljan jälkeen!
Totta!
Jooooooo, just tuota mää tarkotin![]()
Leikkiähän tietty saa, mutta alkoholinvaikutuksen alaisena, iäkkäänä ja vielä pimeässä, ahdetaan tuolla massalla johonkin ahtaaseen piiloon... ei kuulosta turvalliselle mun korvaan, mutta kuten sanottu, jollekkin vissiin normaalia. Ehkä näin asian sieluni silmin jotenkin väärin.
(Ja miksihän ap sitten otti kaljanjuonnin esille, jos sillä ei ole lopulta mitään vaikutusta tilanteeseen... ja mummon 53v ikähän tuli selville vasta äsken. Miksi korostaa aloituksessa asioita, jotka sitten ketjun edetessä mitätöidään.)
Alkuperäinen kirjoittaja Kerrataas vielä;27524550:Ap, uskot siis että kuulit tömähdyksen, ja siinä ajassa kun ehdit naapurinhuoneeseen, 150 kiloinen iäkäs huppeloinen ihminen oli gepardin ketteryydellä noussut jaloilleen ääntäkään päästämättä, keräillyt tenavan altaan, ja oli jo kaikessa rauhassa, ähkimättä ja loukkaantumattomana kantamassa lasta luoksesi kun ehdit keittiöstä hätiin?
Lapsella lääkäriä vaativa vekki otsassa ja ruhje vatsassa, sinusta mummo oli "tarpeettoman hätääntynyt"?
Oot jo päättäny että vika oli mummossa, oli totuus mikä tahansa. Ymmärrettävää, jos kerran et muutenkaan äidistäsi pidä, mutta miksi kysyt jos jo olet vakuuttunut?