Kumpaan menisitte jos olisitte minä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Työpaikan pikkujouluihin, vai viettämään pikkujouluja neljän sisarukseni ja äitini kanssa? Ohjelmassa olisi teatteria ja ruokaa.

Kummatkin tänään ja en ole vieläkään päättänyt kumpaan menen. Molempiin ei onnistu mennä. Miksi on niin vaikeaa päättää asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
En alunperinkään olis järkänny perhepikkujouluja samaan aikaan työpikkujoulujen kanssa.

No niin tuo nyt onkin tässä niin hölmöä kun missään en ole aikoihin käynyt ja nyt on ainoa päivä jolloin sitten kaikille sopi. Ja mulle hölmöläiselle ei onnistu oleen kahdessa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Luulisi että itse tiedät kumpaan mieluummin haluat mennä? Jos taustalla on jotain muuta, kuten loukattuja tunteita tai työsuhteita niin ei täällä palstalaiset voi niistä tietää.

No kun ei ole. Ja haluaisin kumpaankin. En vaan osaa päättää!Töissä tosin olen vain vuokratyöntekijä. Mutta kiva porukka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Luulisi että itse tiedät kumpaan mieluummin haluat mennä? Jos taustalla on jotain muuta, kuten loukattuja tunteita tai työsuhteita niin ei täällä palstalaiset voi niistä tietää.

No kun ei ole. Ja haluaisin kumpaankin. En vaan osaa päättää!Töissä tosin olen vain vuokratyöntekijä. Mutta kiva porukka.
tässä tapauksessa menisin äidin ja sisarusten. tosiaan jos/kun olen myös vuokratyöntekijä.