E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Kalorien laskeminen 57kg -> 47kg 12kk.
Alkuperäinen kirjoittaja kalorien laskija:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Kalorien laskeminen 57kg -> 47kg 12kk.
paljo syöt pvässä kaloreita,mulla tuntuu nyt paino junnaavan paikoillaan,syön pvässä 1000-1400 kaloria.olen 163cm ja nyt 55kg ja vielä pitäs saaha 3-4kg pois.
Alkuperäinen kirjoittaja kalorien laskija:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Kalorien laskeminen 57kg -> 47kg 12kk.
paljo syöt pvässä kaloreita,mulla tuntuu nyt paino junnaavan paikoillaan,syön pvässä 1000-1400 kaloria.olen 163cm ja nyt 55kg ja vielä pitäs saaha 3-4kg pois.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja kalorien laskija:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Kalorien laskeminen 57kg -> 47kg 12kk.
Siis oikeesti?? Eihän sun tarttis mitään saada enää pois. Todella hoikka olet jo noin. Ei miksikään luurangoksi kannata laihduttaa, se on paljon vaikeampi pitää...