Kumpi olisi pahempi, se että miehesi pettäisi sinua miehen vai naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Olen varmaan jotenkin outo, mutta en pitäisi miehen kanssa pettämistä yhtään niin pahana kuin naisen. Oikeastaan voisin jopa antaa miehelleni luvan olla miehen kanssa jos hän haluaisi. Jos taas pettäisi naisen kanssa, maailmani romahtaisi.

mä olen vissiin vähän outo mut aattelen et miehen kanssa olis pahempi. sen takia että jos mies oliski kiinnostunut miehistä, tuntuu tuplapetturuudelta. tiedän, ei asia ole niin mustavalkoinen.. mut ihan yksinkertaistaen ajateltuna

Miehen. Kyllä mulle tulis fiilis että oonko mä ollut niin paska et oon kääntänyt sen homoks :D Noei sentään, mutta jostain syystä musta vaan tuntuu että mieluummin pettäs naisen kanssa.

Olis ihan kamalaa jos pettäis miehen kanssa! Jätin yhden poikaystävän kun sain kuulla että hän on bi. Mua kuvotti ajatus siitä että sama kikkeli jonka oon ottanut suuhun, oli käyny jonkun miehen pyllyssä!

[QUOTE="vieras";25334318]Olis ihan kamalaa jos pettäis miehen kanssa! Jätin yhden poikaystävän kun sain kuulla että hän on bi. Mua kuvotti ajatus siitä että sama kikkeli jonka oon ottanut suuhun, oli käyny jonkun miehen pyllyssä![/QUOTE]

Entä jos se olikin toisin päin, pylly jota innoissasi kourit ja nuolit oli ollut täynnä kikkeliä?

[QUOTE="alkup.";25334443]Tähän voisi heittää jatkokysymykseksi että kumpi olisi pahempi, se että miehesi pettää ihmisen vai koiran kanssa :laugh:[/QUOTE]

Tässä tapauksessa voisi juosta ja hemmetin kauas miehestä.

Miehen kanssa pettäminen olisi tuplapetos. Mies pettäisi mua, ja olisi myös salannut seksuaalisen suuntautumisensa koko yhdessäolomme ajan.

Naisen kanssa pettäminen olisi vain petos, ei tuplasellainen.

Jos mies jättäisi mut miehen takia, niin ajattelisin varmaan että syy sille on sellainen, jolle en mitään voi.

Pahinta olisi jos huomaisin seurustelevani miehen kanssa!

6zll07.jpg

kanssa pettäminen olisi pahempi. Jos pettäisi miehen kanssa, olisi täysin selvää, että hänellä on joitakin perustavanlaatuisia tarpeita joita minä en kykene tyydyttämään. Ero tulisi silti, pettäisi kenen kanssa tahansa.

Naisen. Jos pettäisi miehen kanssa olisi aika ilmeistä, että syy ei todennäköisesti ole minussa henkilökohtaisesti vaan siinä, että naisilla noin yleensä on harvemmin houisuissaan sitä, mitä mies ilmeisesti haluaa. En ottaisi sitä niin henkilökohtaisesti kuin naisen kanssa pettämistä, siinähän syyn on pakko olla minussa, ei naisissa.

Kumpikin on yhtä paha miulle, ihan sama pettääkö miehen vai naisen kanssa.
Ero tulisi joka tapauksessa.

Naisen. Siihen tarvitsisi "lupani" ja tilanteesta riippuu, antaisinko. Miehiä saa puolestani hässiä minkä kerkee, ei vaan näytä yhtään kiinnostavan. Taitaa olla pahanen HETERO. o.O

Mies ei minun osaltani hyväksyisi syrjähyppyä miehen kanssa, mutta naisen kanssa on ihan ok. :)

Minä olen myös näitä, joiden mielestä naisen kanssa pettäminen olisi huomattavasti pahempi.

En oikein osaa edes kuvitella olevani vihainen miehen kanssa pettämisestä. Siis petoshan sekin on, totta kai, en muuta halua väittää - ja luultavasti tosi tilanteessa olisin helvetin vihainen. Mutta naisen kanssa pettämisestä tulen vihaiseksi ja ahdistuneeksi jo pelkästä ajatuksesta. Sitä varmaankin pahentaa naisten väliset kilpailuasetelmat, ja se, että haluan olla ainoa, jota mieheni haluaa NAISENA. Miehen kanssa taas... no, en tiedä. Voisin kuvitella helpommin hyväksyväni, että kyse oli kokeilunhalusta? Asiaa toki helpottaa, etten ole homofoobikko. Jos pitäisin homoutta ällöttävänä, se tietysti tuntuisi pahemmalta.

Yhteistyössä