Huomasin just... mies haaveillut pettävänsä mua fb-kaverinsa kanssa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies on niin urpo ja haaveilee toisesta naisesta vaikka luulisi hänen keskittyvän lapseensa ja vaimoonsa.. ei pitäisi perustaa perhettä ollenkaan tai vakiintua jos kerta ei siihen pysty!
Luulis ukon sitäpaitsi olevan onnensa kukkuloilla juuri syntyneen lapsensa takia? mutta ei.. haaveilee vaan jstn blondista.. huhhuh.. jos on jtn joka suhteessa häiritsee PUHUKAA SIITÄ.. einiin että hetikun tulee vaikeata tai joku asia suhteessa häiritsee muuten mennään heti peuhaamaan muiden kanssa.. huhhuh.. itse olisinjo jättänyt.. tietenkin selitys ei olisi pahitteeksi eikä kannata kaikkea niellä mitä sanotaan.. LUOTTAMUS on suhteen peruskallio! toivon että saatte asian selvitettyä. Hyvää kesää ja voimia<3

Pelimies pistää matoa koukkuun siltä varalta että sulla menee pillu synnytyksessä ja onhan se raskausaikana muutenkin seksi köyhempää. Joillakinhan se saattaa loppua synnytyksen paikkeilla kuukausiksi! Ei miehen tarpeet mihinkään katoa ne vain puretaan jonkin muun kanssa.

Kannattaa muuten olla kiltti miehelle tässä vaiheessa ettei karkaa kokonaan nuorempien ja nätimpien matkaan. Raskauden lopussa ja synnytettyähän nainen näyttää jopa pulleiden tissien kanssa aika hirveältä ja on muutenkin ihan skitsohankala, joten mies saattaa helposti unohtaa että kyllä se vaimokin ihan hyvä oli ja jättää tulematta kotiin.

Yök,oksennan. Siis oikeesti "Ei miehen tarpeet mihinkään katoa ne vain puretaan jonkin muun kanssa." Sillälailla per..le.

Assholisti, hyi helvetti mikä loseri!! Ja notkuu vielä täällä mammapalstalla?? Voin vaan kuvitella miten yrjöttävä urpo notkuu täällä ja laukoo moisia paskajuttuja. Ja joo, miehellään ei ookkaan mitään osuutta siihen, että nainen on raskaana. Oot saletisti ihan paska sängyssä! Toivottavasti sun vaimo tajuaa häipyä paremman miehen matkaan.

Ap, oon pahoilani sun puolesta. Tosi inhottava tilanne :(

Fantasiat erikseen, tosielämän teot erikseen...

Kyllä tuollaiset viestit loukkaisi, mutta pettämisenä en niitä osaa pitää. Ikävää, ettei mies ole tajunnut salata asiaa kunnolla, sillä se mitä vaimo ei tiedä ei voi vaimoa loukata (ja sama päinvastoin, mitä mies ei tiedä ei miestä loukkaa). Mutta päiväunia saa kai jokaisella olla.

Mie en hyväksyisi mieheltä mitään seksikeskusteluja jonkin naisen kanssa ja viellä jos tuo nainen lähettäisi jotain alastonkuvia itsestään.:|
Meillä tuolainen olisi loukkaavaa ja jo pettämistä.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";23880889]Jos joudut salaamaan, niin se on pettämistä. Jokainen pariskunta laittaa itse rajansa, kaikille yhdyntäkään ei ole pettämistä.[/QUOTE]

Minusta parisuhteessa olevalla saa olla salaisuuksia, joita ei puolisolleen kerro. Itsellänikin on; en halua jakaa ihan kaikkea mieheni kanssa. Enkä usko että haluaisin tietää hänestä ihan joka ikisen asian. Parisuhteessakin on yksityisyys.

En mä silti petä, enkä epäile miehenkään pettävän.

Mulla on miespuolinen ystävä, ollaan tunnettu vuodesta 1998. Hänen vaimonsa ei hyväksy sitä että ollaan tekemisissä, mies taas ei halua luopua vanhoista ystävistään siksi että he vaimon mielestä ovat väärää sukupuolta. Me siis olemme yhteyksissä niin, ettei hänen vaimonsa tiedä. Onko se pettämistä? Minusta ei. Vaikka jokainen pariskunta asettaakin rajansa itse, niin aina pariskuntien vaatimukset ei mene näissä asioissa yksiin.

Fantasiat erikseen, tosielämän teot erikseen...

Kyllä tuollaiset viestit loukkaisi, mutta pettämisenä en niitä osaa pitää. Ikävää, ettei mies ole tajunnut salata asiaa kunnolla, sillä se mitä vaimo ei tiedä ei voi vaimoa loukata (ja sama päinvastoin, mitä mies ei tiedä ei miestä loukkaa). Mutta päiväunia saa kai jokaisella olla.

Olen yleensä tykännyt mielipiteistäsi, mutta tässä asiassa en ole kyllä ollenkaan samaa mieltä. Mielestäni fantasiaa on kuvitella asioita päänsä sisällä, ehkä PIENI flirtti työkaverin tai kaupan kassan kanssa (ei siis mitenkään seksuaalissävytteinen, vaan esimerkiksi kampauksen kehumista). Nettiseksi taas on mielestäni jo tosielämän teko.

Tosiaan, miten ap:n mies vielä ihanan esikoisensa(?) rakastamiselta ja ihmettelyltä salatreffailla jotakin naista netissä? Ruudun takaa on helppo neuvoa, että jätä se. Pienen lapsen vuoksi kuitenkin jatkaisin ainakin "koeajalla".

Minulla oli mieheni kanssa viime kesänä aivan samanlainen tilanne, mutta ilman tuota vauvaa. Tässä sitä yhä ollaan. Luottamus on jo paremmassa jamassa kiellettyäni miestä enää käyttämästä facebookia. Silti välillä ihmettelen, miksi edes annoin anteeksi.

[QUOTE="vieras";23881008]Olen yleensä tykännyt mielipiteistäsi, mutta tässä asiassa en ole kyllä ollenkaan samaa mieltä. Mielestäni fantasiaa on kuvitella asioita päänsä sisällä, ehkä PIENI flirtti työkaverin tai kaupan kassan kanssa (ei siis mitenkään seksuaalissävytteinen, vaan esimerkiksi kampauksen kehumista). Nettiseksi taas on mielestäni jo tosielämän teko.

Tosiaan, miten ap:n mies vielä ihanan esikoisensa(?) rakastamiselta ja ihmettelyltä salatreffailla jotakin naista netissä? Ruudun takaa on helppo neuvoa, että jätä se. Pienen lapsen vuoksi kuitenkin jatkaisin ainakin "koeajalla".

Minulla oli mieheni kanssa viime kesänä aivan samanlainen tilanne, mutta ilman tuota vauvaa. Tässä sitä yhä ollaan. Luottamus on jo paremmassa jamassa kiellettyäni miestä enää käyttämästä facebookia. Silti välillä ihmettelen, miksi edes annoin anteeksi.[/QUOTE]

"Kiellettyäni miestä enää käyttämästä Facebookia". Justiinsa.

Ohoh? Mä teen vähän samaa, mutta en oo pitänyt itseäni mitenkään "pahana". Onnellisessa liitossa ja ikinä en miestäni pettäisi. Ihana ja paras mies mulla eikä tarvetta pettää. Kuhan vaan kaipaan jotain jännitystä ehkä?

Subjektiivisen mielipiteeni mukaan aika erikoinen ajanviettotapa, jos reunaehdot on nuo (onnellinen liitto jne)

Yhteistyössä