Huomasin just... mies haaveillut pettävänsä mua fb-kaverinsa kanssa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän tarinassa naiset ei ainakaan antanu vastakaikua miehelle, mitä luulis jokasen itseäänkunnioittavan naisen kyl tekevänkin. Ettei varattua miestä oikein yllytä...

Tääkin on muuten pieni paikkakunta ja sen yhden tytönhän se pyysi tänne, jota ihmettelen suuresti. Noh, koska mies sanoo ettei mua pystyis koskaan pettämään niin koitan alkuunsa luottaa tähän kans... en sille kuitenkaan mitään voi ettei toi asia hetkeen unohdukkaan.
Mä pystyn tästä kyllä lähtemään vaikka lapsen kanssa ja muutan kotikaupunkiini 60km päähän jossa asuu mun perhe ja tutut. Mies voi sitten aina kun ajaa lastaan tapaamaan niin miettiä oliko se kirjottelu sen arvosta...siis mikäli se jäis vielä tollasesta kii ni kyllä mä taatusti lähtisin.

Mulla ei täällä paikkakunnalla oo kun mies ja sen vanhemmat, miks mä tänne jäisinkään erotilanteessa. Toivotaa vaa ettei sellasta tule....! Koitan uskoa.

Se, että on pahoillaan (eli muka tajuaa tekonsa) vasta sitten kun jää kiinnii, kertoo vain siitä, ettei tyyppi todellakaan tajua tehneensä väärin. Tai ei omasta mielestään ole tehnyt väärin. On pahoillaan siitä, että se sinua loukkaa, mutta se pohjimmainen ymmärrys puuttuu..
Tosin se kai on pääasia, että ei tee enää.

Miksi ne jotain toista akkaa pyytäisi tapaamiselle jossei takaraivossa kytisi toive nussimisesta?

Kyllä jotain vikaa on suhteessanne, ehkä mies on kyllästynyt ja lähtökuopissa. Ehkä vaan haluaa vaihtelua mutta rakastaa silti yhä. Vaikeita juttuja.

Eli siis ei asuta poikaystäväni kanssa yhdessä. Eräänä päivänä kun poikaystäväni oli käynyt luonani ja hänellä jäänyt fb auki, kävin lukemassa hänen viestejään, ja siellä poikaystäväni oli kirjoitellut jollekkin naikoselle kaikenlaista, kuten pyytänyt naista siellä käymään ja jopa tarjoutunut tilaamaan naiselle taksin kun naisella ei ollut rahaa.
Kaikkea muutakin pervoa olivat jutelleet.. Juttelin asiasta poikaystäväni kanssa, ja hän sanoi että ajankuluksi oli tälle akalle kirjoitellut. Myös eksälleen oli laittanut samanlaista viestiä, että tulisi käymään ja että tilaa taksin että eksä pääsisi sinne :O Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Voiko poikaystäväni olla tosissaan kanssani?
Ollaan kumpikin alle 25v.

[QUOTE="Suru";26558092]Eli siis ei asuta poikaystäväni kanssa yhdessä. Eräänä päivänä kun poikaystäväni oli käynyt luonani ja hänellä jäänyt fb auki, kävin lukemassa hänen viestejään, ja siellä poikaystäväni oli kirjoitellut jollekkin naikoselle kaikenlaista, kuten pyytänyt naista siellä käymään ja jopa tarjoutunut tilaamaan naiselle taksin kun naisella ei ollut rahaa.
Kaikkea muutakin pervoa olivat jutelleet.. Juttelin asiasta poikaystäväni kanssa, ja hän sanoi että ajankuluksi oli tälle akalle kirjoitellut. Myös eksälleen oli laittanut samanlaista viestiä, että tulisi käymään ja että tilaa taksin että eksä pääsisi sinne :O Mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Voiko poikaystäväni olla tosissaan kanssani?
Ollaan kumpikin alle 25v.[/QUOTE]

Ei siltä kuulosta, että olisi tosissaan. Ja ainakaan ei välitä sun tunteista, jos pyytää exäänsäkin luokseen, vaikka varmaan tietää, että se loukkaa sua (vai ovatko "ystäviä"?) Toisaalta tiedän erään miehen, jolla oli kaksi suhdetta päällekkäin ja kuitenkin oli koko ajan ajatellut, että viettää loppuelämänsä sen toisen kanssa. Se toinen suhde loppui, kun tämä ns. vakavamman suhteen toinen osapuoli alkoi odottaa lasta. Sen jälkeen on ollut uskollinen, mutta eihän se tietenkään poista sitä, että ensin toimi väärin. Luulisi sinunkin tapauksessasi, että poikaystäväsi haluaisi ajankulukseen viestitellä sinulle eikä muille naisille.

Yhteistyössä