Kumpi olisi parempi systeemi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärsitteköhän mitä ajan takaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmärsitteköhän mitä ajan takaa

Vieras
Viedä lasta hoitoon ma, ke ja pe
vai
ma, ti ja ke?

Jos saisitte päättää, kumminko tekisitte? Olisihan hyvä jos olisi pitkä viikonloppu aina, mutta onko se rasittavampaa kuin tuo joka toinen päivä hoitoon-systeemi?

mustakin se on selkeämpää et on peräkkäiset päivät hoidossa, mut mua jäi kiinnostamaan et miks näin ylipäätänsä hoitoon?
Kun jos vie lapsensa osapäivähoitoon niin eikö kaikista kannattavinta olisi viedä ihan joka päivä muutamaksi tunniksi niin se ei oo lapselle niin raskasta ja silloin olisi joka päivälle jotain mielekästä tekemistä?
Mut siis tällänen vaan kävi mun mielessä te tietysti itse vanhempina tiedätte mikä teidän lapsille on parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä:
mustakin se on selkeämpää et on peräkkäiset päivät hoidossa, mut mua jäi kiinnostamaan et miks näin ylipäätänsä hoitoon?
Kun jos vie lapsensa osapäivähoitoon niin eikö kaikista kannattavinta olisi viedä ihan joka päivä muutamaksi tunniksi niin se ei oo lapselle niin raskasta ja silloin olisi joka päivälle jotain mielekästä tekemistä?
Mut siis tällänen vaan kävi mun mielessä te tietysti itse vanhempina tiedätte mikä teidän lapsille on parasta.

Kah, mitenkä en tuota tullut ajatelleeksi! :laugh:
Tuo on taas yksi hyvä vaihtoehto. Pistetään mietintämyssyyn. =)

Yhteistyössä