Kumpi soittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soittais jo!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soittais jo!!

Vieras
Mulla on sutinaa erään miehen kanssa (ei siis seurustella), nyt se on kertausharjoituksissa. Kun hän lähti sinne, meidän tilanne oli aika epäselvä ja ilmassa oli vähän negatiivista jännitettä.
Eilen laitoin sille kuitenkin viestin, että haluaisin jutella ja kysyin voisiko soittaa joku päivä tai voitaisko jutella sitten kun hän tulee kotiin.
Hän vastasi heti, että sopii. Mainitsi erikseen, että voi hänellekin soittaa, vaikka kertauksissa onkin.
Kumpi soittaa? Mä en haluaisi tyrkyttää liikaa itseäni/ painostaa, sillä meidän orastava suhde kaatui melkein siihen :(

Soita vaan itse kun kerran haluut jutella. Ei pidä liikaa pelata pelejä ja miettiä noita "painostamisia" ja "tyrkyttämisiä". Jos se mies kerran sanoi että sopii, niin soita. So simple it is!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä soitan vasta huomenna. Antaa sen nyt vähän odottaa... ;)

Ei miehet ajattele noin. Itseäsi kiusaat.

Aamen! Vallankin kun on kerta jossain kertausharjoituksissa. Saattaisko sillä olla hieman jotain muutakin tekemistä kuin vahdata puhelinta ja odottaa, että sinä päästät hänet jännityksestä.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Ei miehet vaan kykene noin monimutkaiseen ajatteluun. Jos kyse olis naisesta, niin se jo itkisi, että miksei se soita, EIKÖ SE YHTÄÄN VÄLITA?!

No niinhän mäkin just ajattelen... että eikö se yhtään välitä kun ei soita.
Ja kauhuskenaarioni on, jos soitankin huonoon aikaan ja se sanoo pikaisesti, että ei ehdi jutella...
Sitten en kehtaa enää uudelleen soittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja kauhuskenaarioni on, jos soitankin huonoon aikaan ja se sanoo pikaisesti, että ei ehdi jutella...
Sitten en kehtaa enää uudelleen soittaa!

:D No jos se sanoo ettei ehdi jutella niin sitten se todennäköisesti ei vaan ehdi jutella. Sitten sanot että OK, soita sitten kun ehdit. Miehet on oikeasti ihan yksinkertaisia otuksia näissä asioissa.

Yhteistyössä